Citat:
Ursprungligen postat av __087
ts är bluff eller?
Vet ej och det kvittar faktiskt för mig. Är ts en fattig pundare så är pengarna som folk har gett honom inget att grina över då det är små summor och jaha, då gjorde man väl en pundis glad. Eller så är han inte det och då har han äntligen fått äta sig mätt, det är ju också trevligt.
Det som jag tycker är fel är ts attityd genom hela tråden med noll ödmjukhet och total arrogans. Han har vägrat lyssna på precis alla råd som folk har gett. Enda gångerna har visat vänlighet är när pengar trillat in på kontot. Resten har varit dramatiska vrål....
All respekt till folk som stridit för vårt land i afghanistan, har flera såna vänner och de kämpar alla med att vara hemma igen men de gör det med rak rygg och en vilja att ta tag i sina problem. Det är sådana killar vi ska skicka dit. Ärliga, starka, och som vet när det är dags för problemlösning.
Ts kan säga hur mycket han vill att hans tjej var otrogen och slängde ut honom och att han legat apatisk sen dess, men i en tråd har han sagt att han själv haft fyra kvinnor vid sidan av och allt jag har att säga då är...... kharma.....