2011-08-03, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Gör jag? Det tror jag inte att jag gör.

Tror gör man i kyrkan, jag vet att du inte har en endaste aning om vem jag är.
2011-08-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag vill inte skriva ut ditt namn här, och det går inte att skicka PM till dig för du har inte plats för fler, står det. Men jag LJUGER INTE. Vill du verkligen att jag skriver ditt namn här för att bevisa det??

Tror inte det spelar nån roll om du PMar rätt namn eller inte, han kommer ändå förneka det och säga att det inte är han. Fast det är klart, han kanske blir lite skrämd av det.
2011-08-03, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marinsoldat
Tror inte det spelar nån roll om du PMar rätt namn eller inte, han kommer ändå förneka det och säga att det inte är han. Fast det är klart, han kanske blir lite skrämd av det.

Man blir aldrig skrämd av falsk information, posta på, jag är mer komplex än så
2011-08-03, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nauper
dikt

Vilken vacker dikt du fick ihop på att ge TS tips och råd
2011-08-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmaistah
Han ljuger sönder sitt egna liv den här killen med....
Han har inte fått fram ett skit, har någon ens hans personnummer eller för och efternamn?
Är ni så jävla dumma att ni tror man får fram uppgifter om folk genom att googla dem eller? haha

Eller så läser du tråden. Ja det finns några stycken som vet vem det är då han har outat sig själv på olika sätt. Samt att han uppgett sitt bankkontonummer krävs ingen raketforskare för att fatta att det räcker att känna någon på swedbank...
2011-08-03, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AddeBC
Eller så läser du tråden. Ja det finns några stycken som vet vem det är då han har outat sig själv på olika sätt. Samt att han uppgett sitt bankkontonummer krävs ingen raketforskare för att fatta att det räcker att känna någon på swedbank...

Det är riktigt, sen är det ju också såhär att lämna ut sådan information är olagligt och Swedbank håller just nu på med en utredning, räkna med att någon kommer få lämna sitt jobb då banksekretessen är rätt hård.
2011-08-03, 13:45
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarginalMan
Tror gör man i kyrkan, jag vet att du inte har en endaste aning om vem jag är.

Du är rolig du. Varför förneka sådant som du vet är sant? Jag vet till exempel också vad du heter osv.
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kourosh
Nu orkar jag inte läsa igenom tråden men hur i helvete blev den så populär? Tog den någon vändning eller vad? Fick killen sin mat?
Ja,han fick mat
Medlem
Citat:
Bra plan, sätter genast igång.

Du fick samma men även liknande tips redan i början av tråden. Då dög det inte minsann. Och du säger ju att du ha mat tills dina föräldrar kommer hem? Då behöver du inte leta efter mat...
2011-08-03, 13:46
Medlem
Skägg-Krales avatar
Citat:
Det är riktigt, sen är det ju också såhär att lämna ut sådan information är olagligt och Swedbank håller just nu på med en utredning, räkna med att någon kommer få lämna sitt jobb då banksekretessen är rätt hård.

Jag tvivlar på att någon utredning är inledd, och sedan tvivlar jag mer på att någon får sparken. Sånt här händer hela tiden, och ingen bryr sig.
2011-08-03, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Ja,han fick mat
Men varför är då tråden så in i helvetes populär? Fick han en avsugning på köpet?
2011-08-03, 13:48
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kourosh
Nu orkar jag inte läsa igenom tråden men hur i helvete blev den så populär? Tog den någon vändning eller vad? Fick killen sin mat?

Ja han fick mat, alkohol, ny pojkvän, en gris vid namn roffe och säkert lite annat smått och gott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in