Flashback bygger pepparkakshus!
2004-11-10, 23:29
Medlem
mahutma_homos avatar
Hejsan jag ska ta pissprov om en månad och kan därför inte röka cannabis tills dess. Jag undrar om någon känner till en laglig drog med liknande effekt som kan få ner min abstinens litegrann.

En god vän till mig testade Scullcap från naturensdroger men han fick ingen effekt. Nån av er som har fått effekt av det?
Citera
2004-11-10, 23:56
Bannlyst
Vad är det för pissprov du skall ta? De mindre avancerade pissproven letar nämligen inte efter svamp och samtliga andra preparat, har jag för mig. I alla fall om de inte har några misstankar om svamp.
Citera
2004-11-11, 00:56
Medlem
Zeromatics avatar
Jag har aldrig själv testat dessa substitut-jointar & substitut-"hasch" som
säljs på webshoperna, men jag skulle tro att de flesta av dem inte ger så
mycket mer än en viss placeboeffekt.

Hmmm. men Salvinorin-A kollar de väl inte efter i drogtesterna? Testa att
köpa någon Salvia-joint eller dylikt då, vetja
Citera
2004-11-11, 10:40
Medlem
Nemesis1s avatar
Sinichuichi (eller hur det nu stavas) har jag läst skall vara rätt så likt cb då man röker några gram... Detta kanske kan vara något då jag läste det på Erowid och inte på hemsidan till någon webshop som säljer drogen i fråga... Give it a shot!
Citera
2004-11-11, 12:29
Medlem
om du inte har nåt emot att det smakar HELVETE så är kava kava rot jävligt bra.. Dock inte nåt du kan köpa i sverige du får beställa från Hawaii, men det är billigt så oroa dig inte. det som finns i sverige är SKIT så prova inte ens det. du får ingen effekt. Det ska vara äkta Vanuatu kava. Vet inte om man får rekommendera länkar på forumet men jag chansar: http://www.realkava.com/ brukar jag köpa mitt från. Helnöjd, det är lite jobb att lära sig att tillreda det korrekt men när man väl lär sig det är det mega nice. Känslan är typ mellow och man blir talför. Du kan hitta massa info om det på nätet. Kan tillägga att det är snack om leverskador av kava detta gäller bara aceton extrakt eller extremt stort bruk av kava så oroa dig inte för detta om du bara gör vattenextrakt(dryck).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in