Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-30, 00:12
  #1
Medlem
Min sekundära bildskärm funkar i någon sekund sen svartnar den utan anledning.
Om jag stänger av den och sätter på igen är den igång i 2-3 sec sen blir den svart fast
allt är som det ska vara.
Någon som vet vad felet kan vara ?
Citera
2011-07-30, 00:14
  #2
Medlem
Glap? vart köpte du skärmen, var den ny / beggad. märke ?
Citera
2011-07-30, 00:14
  #3
Medlem
micaeles avatar
När började problemet? Har det fungerat tidigare?
Är inställningarna för bildskärmar riktiga, uppfattar datorn att du har två?
Citera
2011-07-30, 06:22
  #4
Medlem
SegPingvins avatar
Du kan ju se ifall du har en vga / hdmi sladd liggandes? Kanske är glapp i den du använder för stunden.
Citera
2011-07-30, 11:40
  #5
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Hårdvara

//Mod
Citera
2011-07-30, 15:47
  #6
Medlem
Det är en Benq och det har funkade bra med 2 skärmar tills den helt plötsligt börjar bli svart.
Citera
2011-07-30, 17:35
  #7
Medlem
Testade även att bara köra den gamla skärmen som blir svart. När jag kör enbart med den så funkar den som den ska men så fort jag kopplar in den som sekundär så svartnar den efter några sekunder.
Kan även tillägga att om jag stänger av den och sätter på funkar den i 2-3 sekunder innan den svartnar.
Citera
2014-01-02, 00:11
  #8
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeNe
Testade även att bara köra den gamla skärmen som blir svart. När jag kör enbart med den så funkar den som den ska men så fort jag kopplar in den som sekundär så svartnar den efter några sekunder.
Kan även tillägga att om jag stänger av den och sätter på funkar den i 2-3 sekunder innan den svartnar.

Jag har samma problem, någon som vet vad det kan vara?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback