Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-29, 23:26
  #1
Medlem
Jo, jag såg på morden i norge. Någon snygg tjej i norge dog,man såg bild på henne. jag brydde mig inte..utan tänkte snarare,hahaha lol,så kan det gå,haha. Men när jag såg en pojke vart jag illa till mods.

Har man fått mycket skt, så slutar man till slut sympatisera med dessa. jag är ingen low life, utan har knullat över 20 brudar,haft runt 5 förhållanden,fast jag inte är 25 år.

Men det är så jag känner. Jag har svårt för falska människor. Något extremt svårt för dessa,och framförallt svek osv. Tycker att tjejer är 100 gånger bättre på falskheter,och svek än män. Jag tycker att detta är en osund utveckling, där jag ser tjejer som falska aliens,som jag bara vill pippa,medan jag endast ser mänskligt på män.


Diskutera.
__________________
Senast redigerad av tesaurus 2011-07-29 kl. 23:29.
Citera
2011-07-29, 23:29
  #2
Medlem
Du har problem sök hjälp för ditt eget bästa
Citera
2011-07-29, 23:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Du har problem sök hjälp för ditt eget bästa
är du utvecklingsstörd? Jag sökte hjälp på flashback. Annars hade jag vänt mig till en psykolog.
__________________
Senast redigerad av tesaurus 2011-07-29 kl. 23:41.
Citera
2011-07-29, 23:41
  #4
Medlem
Varför lolade du när du såg bilden på tjejen och tänkte: haha, lol, så kan det gå?

Förstår inte riktigt anledningen. Jag menar visst, du kan se på tjejer som om de bara vore sliddjur som du vill sätta på. Men varför lola åt de när de blir mördade? Empati måste du ju inte ha, men du verkar ha empati för män. Tycker nästan det känns som att du är en smygbög med svåra empatiska problem.
Citera
2011-07-29, 23:42
  #5
Medlem
Tråkig utveckling om jag hade tagit åt mig de gånger killar svinat sig såå hade jag kanske hatat alla killar men det gör jag inte, låter bittert och det kan väl vara ok för en stund men resten av livet då., vill du ha det så?
Citera
2011-07-29, 23:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tesaurus
är du utvecklingsstörd? Jag sökte hjälp på flashback. Annars hade jag vänt mig till en psykolog.

Söka hjälp på flashback Jag menade riktig hjälp
Citera
2011-07-29, 23:46
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zazonat
Varför lolade du när du såg bilden på tjejen och tänkte: haha, lol, så kan det gå?

Förstår inte riktigt anledningen. Jag menar visst, du kan se på tjejer som om de bara vore sliddjur som du vill sätta på. Men varför lola åt de när de blir mördade? Empati måste du ju inte ha, men du verkar ha empati för män. Tycker nästan det känns som att du är en smygbög med svåra empatiska problem.

Mina vänner, är heta hunks,som är trygga i sig själva och självsäkra,och när jag umgås med meshannar,är det som att de "tråkar ut mig"..... Har faktiskt tänk på att relationen oss mellan är lite "relationsaktig"....men jag äcklas av tanken att mina vänner skulle suga av mig..eller att vi skulle hållla om varandra..men visst, jag skulle kanske faktiskt gilla det,för de är så manliga, och självsäkra,mina vänner,men det känns så fel,och förbjudet,att hålla om mina vänner, och vara mer nära.


Är jag en smygbög då??? Vad är smygbög? är det halvt,mellan hetero och bög?

Mina bästa vänner är riktiga hunks,väldigt själsäkra,men samtidigt gentlemannamässiga. Känns svårt,att inte ogilla dom. Meshannar,och andra oattraktiva killar,ser jag ner på....
__________________
Senast redigerad av tesaurus 2011-07-29 kl. 23:52.
Citera
2011-07-29, 23:51
  #8
Medlem
Tror snarare att du tänkte för mycket, en kille, jag är kille.. Hur skulle jag reagerat om det vore mig han avrättade, etc, etc.. For your info, så hade du blivit paralizerad, sedan 2 sekunder senare död. Du hade tänkt, " är detta på riktigt, dör jag nu? " Ja, det gör du.

Men att du "lollade" åt en död tjej som upplevt något hemskt är bara äckligt. Jag hatar dig redan.
Citera
2011-07-29, 23:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tesaurus
Mina vänner, är heta hunks,som är trygga i sig själva och självsäkra,och när jag umgås med meshannar,är det som att de "tråkar ut mig"..... Har faktiskt tänk på att relationen oss mellan är lite "relationsaktig"....men jag äcklas av tanken att mina vänner skulle suga av mig..eller att vi skulle hållla om varandra..men visst, jag skulle kanske faktiskt gilla det,för de är så manliga, och självsäkra,mina vänner,men det känns så fel,och förbjudet,att hålla om mina vänner, och vara mer nära.


Är jag en smygbög då??? Vad är smygbög? är det halvt,mellan hetero och bög?

Mina bästa vänner är riktiga hunks,väldigt själsäkra,men samtidigt gentlemannamässiga. Känns svårt,att inte ogilla dom. Meshannar,och andra oattraktiva killar,trycker jag ner,och ser ner på....

Du verkar onekligen simma lite motströms, om man säger så. Jag refererar inte till mina killkompisar som "hunks" till exempel.

Känner du dig dragen till män och inte kvinnor så är du homosexuell.
Citera
2011-07-29, 23:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Du verkar onekligen simma lite motströms, om man säger så. Jag refererar inte till mina killkompisar som "hunks" till exempel.

Känner du dig dragen till män och inte kvinnor så är du homosexuell.

Jo jag känner mig dragen till killar,då jag söker någon självsäker kille. Men att inleda något mer än att bara"umgås",känns så fel,och framförallt förbjudet. Kan visualisera hur det skulle bli awkward.

så känner jag. så egentligen är jag hetero,med drag mot homo kanske?
Citera
2011-07-29, 23:58
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wassberg-.-
Tror snarare att du tänkte för mycket, en kille, jag är kille.. Hur skulle jag reagerat om det vore mig han avrättade, etc, etc.. For your info, så hade du blivit paralizerad, sedan 2 sekunder senare död. Du hade tänkt, " är detta på riktigt, dör jag nu? " Ja, det gör du.

Men att du "lollade" åt en död tjej som upplevt något hemskt är bara äckligt. Jag hatar dig redan.

Fast jag hade själv aldrig avrättat en tjej under några som helst omstndigheter. Skulle ha dåligt samvete över det. Men är det inte jag som har gjort det,så är det lugnt, och då kanske jag lolar lite,för jag bryr mig inte. Men jag vill ändå inte döda någon som är en central del av min kommunikation med homosapien. känns inte som att jag har rätt att bestämma det, om man ska leva eller inte, att man tar för mycket friheter om man avgör en sån grej för en annan person.
Citera
2011-07-29, 23:59
  #12
Medlem
Nej, om du känner dig attraherad till både män och kvinnor är du bisexuell.

Det kanske är så att du helt enkelt inte är intresserad av kvinnor alls längre på grund av hur du har blivit sviken etc (jag får intrycket av att du har blivit utsatt för det personligen, av kvinnor). Då kan jag utefter det du har skrivit känna att du inte ser kvinnor som några människor, kanske djur. Har du empati för djur?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback