Som vi alla vet strävar de små lokaltidningarna under somrarna för att ens kunna fylla sina sidor med vettigt innehåll. Men ofta misslyckas det och jag undrar om ni har några roliga exempel på det.
Här till exempel en som handlar om en stulen metallbunke: :VARNING: Känsliga läsare varnas för emotionellt jobbiga inslag :VARNING:
Jag kan inte länka eller ange källa men någon gång för länge sedan läste jag i GP att en anställd (minns inte hans yrke) fick i uppdrag att såga ned en gren som befann sig några meter ovanför marken.
Detta löstes genom att han gick upp på en stege och sågade ned grenen.
Tyvärr hade han låtit stegen stå emot den delen av trädet som nu hade sågats bort.
Mannen föll och skadades allvarligt. Han tänkte stämma sin arbetsgivare och/eller organisationen som han jobbade för eftersom han inte hade utbildats för att såga ned grenar.
Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt.
– En av mattanterna tog av sig förklädet, drog ner gylfen, släppte ner håret och ålade sig mot en stång som en poledansare. Kuratorn försökte förklara för henne att det här beteendet inte är okej, men hon fortsatte bara dansa, säger Per Rostgaard Evald.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!