Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-28, 23:21
  #1
Medlem
Hur länge har ni haft kontakt med någon via MSN/Mail/Facebook, Flashback etc etc utan att ha träffat personen? Det kan vara allt ifrån vardagssnack till "flörtar" etc, där ni hållit kontakt relativt regelbundet.

Jag har just nu ett "rekord" på 6 år via MSN/Facebook. Har alltid varit vardagligt snack, sport, betting, allmänt, plugg, etc etc. Har blivit som något av ett bollplank.

Din tur!
Citera
2011-07-28, 23:30
  #2
Medlem
Diablesss avatar
Är anledningen till att man inte ses geografisk?
Citera
2011-07-28, 23:38
  #3
Medlem
shitmagnets avatar
Hade en tjejkompis, under ca 4 år, som bodde 60 mil ifrån mig. Ringde, sms:a msn:a, mailade, lunarstormade. Söt och rar på många sätt, dock flörtade vi inte. Vi skulle träffas en dag men självklart så kom något emellan som omintetgjorde det, sen rann det ut i sanden. Det är 7 år sedan nu och jag kan undra lite vad det blev av henne.
Citera
2011-07-28, 23:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Är anledningen till att man inte ses geografisk?

Inte direkt i dehär fallet. Förvisso fyra timmar dit, men är i samma stad med jämna mellanrum. Har dock aldrig planerats någonting. Kanske skulle förstöra bollplanket på nå sätt? Har ingen bra förklaring direkt.
Citera
2011-07-29, 08:47
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Är anledningen till att man inte ses geografisk?

Det bör ju vara så!!!
Citera
2011-07-29, 11:37
  #6
Medlem
Chainlesss avatar
7 år är mitt rekord hittills för msn-kontakter.
Citera
2011-07-29, 12:59
  #7
Medlem
Fyra-fem år. (Dock hade jag och "fem åringen" pauser lite titt som tätt.)
Citera
2011-07-29, 13:01
  #8
Medlem
wrickelss avatar
3 år ungefär,
Citera
2011-07-29, 14:15
  #9
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SP3
Inte direkt i dehär fallet. Förvisso fyra timmar dit, men är i samma stad med jämna mellanrum. Har dock aldrig planerats någonting. Kanske skulle förstöra bollplanket på nå sätt? Har ingen bra förklaring direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av uniqe
Det bör ju vara så!!!



Eller så kanske det är någon omedveten rädsla för att när man väl ses kommer det bli lite av ett antiklimax. Personen från chatten kanske inte är lika skoj IRL...? Eller tjejen man har käsnlor för känns plötsligt bara fel, när man står där öga mot öga?
Citera
2011-07-29, 14:23
  #10
Medlem
pimmetjes avatar
3 år kanske, började prata på msn med en kille jag träffade på ett forum för nästan 6 år sedan, trots att vi bodde i samma stad så träffades vi aldrig men chattade ganska mycket på msn. Vet inte varför det aldrig blev av att ses men det var nog ingen större förlust för varken mig eller honom haha.
Citera
2011-07-30, 01:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Eller så kanske det är någon omedveten rädsla för att när man väl ses kommer det bli lite av ett antiklimax. Personen från chatten kanske inte är lika skoj IRL...? Eller tjejen man har käsnlor för känns plötsligt bara fel, när man står där öga mot öga?

Jo, vettefan hur det kommer sig egentligen. Skulle säkerligen komma bra överens, men de har aldrig ens kommit upp på tal
Citera
2011-07-30, 01:26
  #12
Medlem
5 år här över World of Warcraft/Facebook.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback