Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-10-27, 12:25
  #1
Medlem
tomt
Citera
2002-10-27, 12:54
  #2
Medlem
Tjena ta bara och dela på dom. ta en halva morgon å en kväll 50mg tabbarna blir biligare att köpa än att köpa 2mg eller 5 mg och du behöver inte hålla på räkna en massa tableter.
Citera
2002-10-27, 16:37
  #3
Medlem
Re: HUR TAR MAN IP WINNAR? SNÄLLA SVARA FORT?

Citat:
Ursprungligen postat av jezze_1
hej jag ska börja en kur med Ip winnar, men dom ligger ju på 50mg tablett, och jag fick rådet att ta 25mg morgon och 25mg kväll??
ska man dela dom eller finns det andra ip winnar som e på 25mg? eller kanske man ska bara ta dom som dom e, allså 50mg på en gång?
För ja fick rådet att ta dom på morgon och kväll? men hur ska jag göra om mina är på 50mg??
snälla hjälp någon [/b]
obs det är viktigt att du biter sönder tab, flera gånger,och ta hela tabben.
Citera
2002-10-27, 16:39
  #4
Medlem
Re: HUR TAR MAN IP WINNAR? SNÄLLA SVARA FORT?

Citat:
Ursprungligen postat av tonna
Citat:
Ursprungligen postat av jezze_1
hej jag ska börja en kur med Ip winnar, men dom ligger ju på 50mg tablett, och jag fick rådet att ta 25mg morgon och 25mg kväll??
ska man dela dom eller finns det andra ip winnar som e på 25mg? eller kanske man ska bara ta dom som dom e, allså 50mg på en gång?
För ja fick rådet att ta dom på morgon och kväll? men hur ska jag göra om mina är på 50mg??
snälla hjälp någon [/b]
obs det är viktigt att du biter sönder tab, flera gånger,och ta hela tabben.

vad menar du? ska man tugga på den? ska man inte bara svölja den?!?!? :cry:
Citera
2002-10-27, 20:29
  #5
Medlem
Dela upp tabben så att du tar den två gånger per dag med ca11-12 timmars mellan rum. Tugga den mellan framtänderna sen svälj ner med vatten, eller låt den smälta under tungar, själv föredrar jag det första alternativet. Det finns piller delare att köpa på apoteket, en vass kniv funkar oxå bra.
Citera
2002-10-27, 21:03
  #6
Medlem
hej du ska tugga den mycket,tack vare att den är så hårt packad annars kan den komma ut hel när du sk....
Citera
2002-10-27, 21:13
  #7
Medlem
okej tack jätte mycket för svaren.. hmm, kan tänka mig nog att winnarna smakar bajs :x men vafan... shit the same
Citera
2002-10-27, 21:52
  #8
Medlem
de smakar ingen ting!!!
Citera
2002-11-22, 02:12
  #9
Medlem
.......

konstigit

19 kur winnar lär finns med tips kolla

http://www.anabolicsteroidsaction.com/cycles.htm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback