Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2005-09-19, 21:41
  #73
Medlem
achtins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorsten_Flinck
Pernilla Björk
Reg. Fastighetsmäklare

Pålitlig, handlingskraftig & en god lyssnare.

Stället alltid upp när man är kåt=pålitlig
Tar vad hon vill ha i sängen=handlingskraftig
God lyssnare=Håller käften och babblar inte så mycket som alla andra kärringar
.
Touché!!!
Du menar att den lilla beskrivningen i själva verket är dolda budskap?!
Citera
2005-09-19, 21:56
  #74
Medlem
runars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Ingen av dem uppfyllde direkt mina krav på hur en tjej ska se ut, men om jag måste välja så får det bli samma tjej som trådskaparen. Det är lite klass över henne, tycker dock INTE hon ser porrig ut (då hade jag aldrig valt henne). Tvärtom tror jag att hon är en rätt stram och snobbig tjej som man bara får knulla varannan månad. Hon har säkert svårt att få orgasm också, vestibulit och hela köret.

Ha Ha Ha!!!
Citera
2005-09-19, 22:04
  #75
Medlem
runars avatar
Jag tycker mäklare är ett riktigt äckligt släkte. Och även om några av töserna är söta så kan jag inte bortse från att de valt ett så hjärndött yrke som fastighetsmäklare.

Deras presentationer av sig själva påminner om polska kontaktanonser. Erik Olsson borde veta att en viss måtta på flosklerna måste det finnas, om de ska kunna sväljas..Finns det ingen mäklare som är slarvig lat och jävligt pengakåt?
Citera
2005-09-19, 22:34
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runar
Jag tycker mäklare är ett riktigt äckligt släkte. Och även om några av töserna är söta så kan jag inte bortse från att de valt ett så hjärndött yrke som fastighetsmäklare.

Deras presentationer av sig själva påminner om polska kontaktanonser. Erik Olsson borde veta att en viss måtta på flosklerna måste det finnas, om de ska kunna sväljas..Finns det ingen mäklare som är slarvig lat och jävligt pengakåt?

Nu tycker jag att du är lite negativt inställd. Menar du att du skulle avstå fullständig penetration pga att en tjej är mäklare?
Citera
2017-02-25, 10:48
  #77
Medlem
lyktstolpes avatar
Hur ser det ut idag 12år senare när högskolorna spottarut mäklare? Måste finnas många!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback