Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Det spelar ingen roll om denne norrman var socialdemokrat, moderat, nationalist eller kommunist osv. Idiot som idiot

Varför heter det inte idiot som idiot när en muslim gör något liknande?
Citera
2011-07-23, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ok för er efterblivna vänsterdrägg som inte fattat det ännu: SD har inget med detta att göra. SD har inget med detta att göra.SD har inget med detta att göra.SD har inget med detta att göra.
Muslimer har ingenting med terrordåd att göra.
Svarta har ingenting med våldtäkter att göra.
Citera
2011-07-23, 14:24
Medlem
Rectuss avatar
Citat:
Ok för er efterblivna vänsterdrägg som inte fattat det ännu: SD har inget med detta att göra. SD har inget med detta att göra.SD har inget med detta att göra.SD har inget med detta att göra.
Vad har muslimer i allmänhet med al-Qaida att göra? Vad har svarta med sexualbrott att göra?

För övrigt tillhör jag knappast vänstern.
Citera
2011-07-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soloshow
Dådet är bara ett bevis på att multikulturalism inte funkar, det skapar problem och hat.

Det är partier som SD som skapar problem och hat. Hade inte såna partier varit på tapeten igen hade inte det här skett och det är det som är djupt tragiskt.
Citera
2011-07-23, 14:25
Bannlyst
Citat:
Haha du måste skämta med mig såg du inte muslimerna efter 9/11 hur de jublade över människors död?
Du verkar vissa din sanna intelligens och människoförakt när du blir upprörd.
Citera
2011-07-23, 14:26
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayAllINeed
Muslimer har ingenting med terrordåd att göra.
Svarta har ingenting med våldtäkter att göra.

Oj, ja men då är det väl SD:s fel så dumt av mig att inte inse hur lika dessa grupper är varandra. Kanske det är det som är problemet då?
Citera
2011-07-23, 14:26
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildhorses
Händelserna i Norge påverkar inte min syn på SD, - inte ett dugg. SD är enligt min uppfattning ett rasistiskt nationalkonservativt skitparti som förtjänar allt förakt, förr som nu.

+1

Du skrev det åt mig så jag behöver inte skriva det själv.
Citera
2011-07-23, 14:27
Bannlyst
Citat:
Oj, ja men då är det väl SD:s fel så dumt av mig att inte inse hur lika dessa grupper är varandra. Kanske det är det som är problemet då?
Citera
2011-07-23, 14:27
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Du verkar vissa din sanna intelligens och människoförakt när du blir upprörd.

Men ditt trögfattade hjon vem hyllar den här galningen av oss som är med i SD? Ser du inte skillnaden här är du tappad bakom en vagn?

Citat:

Bra argument där.
Citera
2011-07-23, 14:30
Medlem
Nej inte min syn i alla fall. Sen är jag ju inte SD-anhängare heller.

Det kommer att bli MYCKET intressant att följa hur nu SD nu kommer att försöka distansera sig ifrån denna händelse och försöka rätta in tvivlarna i leden igen.

Men ha gott mod tvivlare - snart ligger de hjälpfulla länkarna där som gör att du inte behöver tänka ett dugg själv utan bara kan plocka hem "fakta" som ska understödja de ideologiska tankarna.

Men som sagt - detta kommer att bli mycket intressant att följa.
Citera
2011-07-23, 14:33
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnamia
Nej inte min syn i alla fall. Sen är jag ju inte SD-anhängare heller.

Det kommer att bli MYCKET intressant att följa hur nu SD nu kommer att försöka distansera sig ifrån denna händelse och försöka rätta in tvivlarna i leden igen.

Men ha gott mod tvivlare - snart ligger de hjälpfulla länkarna där som gör att du inte behöver tänka ett dugg själv utan bara kan plocka hem "fakta" som ska understödja de ideologiska tankarna.

Men som sagt - detta kommer att bli mycket intressant att följa.

Ert hat mot SD är helt sanslöst, konstigt att Jimmie inte blivit mördad än egentligen.
Citera
2011-07-23, 14:35
Medlem
Besvärjarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Förklara för mig hur hårdare straff och mer våldsam polis skulle hjälpa till att förebygga sådana här attentat från högerextremister, såsom från kristna och muslimska fundamentalister...
De som planerar och utför sådana här brott vet mycket väl att det inte finns någon återvändo när de är utfört. De skiter fullständigt i om de blir tagna eller inte....

Så länge som inte attentatet är gjort för att få mediauppmärksamhet som det ser ut i norge.. SD var ju väldigt snabba med att gå ut i media.

Hmm tack för frågan, jag hade tänk att skriva just det att inget i världen hade kunnat hindra denna karl, han hade ju till och med startat ett bolag för att kunna köpa gödning i mängder...Mycket hängiven måste han vara.

Men det finns fler dagar än bara igår och detta var trots allt en politiskt motiverad attack på ett parti och i förläningen då hela demokratin, och attacker med det motivet är vanliga tyvärr, om än inte så våldsamma som detta.
Det är dock ingen tvekan om att vi i norden är för svaga/veka mot brott i största allmänhet, så om något blir jag mer övertygad att stödja sd, då jag vill bekämpa brottslighet.
Kort: SD är sådana som GM(Anders) värsta fiende.
Senast redigerad av Besvärjaren 2011-07-23 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in