Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-16, 22:13
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmeister
Nej!!!!!! det er inte lungt, hvis man inte er van med stoffet.
Til TS. 240 mg tilsammans med alkohol er en jævlig sterk dos.Du kan være glad at du lever ennu.
Ja, jag vet hva jag talar om.

60mg morfin ihop med två öl är inga problem öht.

240mg morfin ihop med ett par öl är en häftig dos, ja. Men att han ska vara glad att han inte kolade vippen är en kraftig överdrift. Så nej tyvärr, du verkar inte veta vad du pratar om.
Citera
2009-03-17, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
NEJ! Det är ingen som svarar bättre på att ta morfin oralt det kan jag satsa min vänstra pungkula på. Oralt intag är ca 30% förutom Oxykodone
klart folk svarar olika på olika preparat med det är inte det som se e frågan om
Du värkar inte ha gått ut särskolan än så jag vet inte varför jag ens bryr mig om att svara

Jag tycker bara det är så löljligt när folk skriver att de blir förbannad på andra som tar sina grejer oralt. Jag menar mår de bra på det så gör de det, inget att bli förbannad på. Sedan hur mycket upptaget är, det kanske passar dem utmärkt med det upptaget.

Jag vet av egen erfarenhet att om jag får morfin intravenöst så blir jag hilma seg och trött. Visst kan det vara en mysig känsla men efter ett tag blir man trött på det.Tar jag det oralt så kan jag fungera normalt, leva mitt liv och göra det jag har föresatt mig att göra. Förstår du vad jag menade. Såklart är upptaget högre på annat sätt men alla mår inte jätte bra av det.

Så du är en upptagen person, säkert.
Citera
2009-03-17, 11:33
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amyh
Jag tycker bara det är så löljligt när folk skriver att de blir förbannad på andra som tar sina grejer oralt. Jag menar mår de bra på det så gör de det, inget att bli förbannad på. Sedan hur mycket upptaget är, det kanske passar dem utmärkt med det upptaget.

Jag vet av egen erfarenhet att om jag får morfin intravenöst så blir jag hilma seg och trött. Visst kan det vara en mysig känsla men efter ett tag blir man trött på det.Tar jag det oralt så kan jag fungera normalt, leva mitt liv och göra det jag har föresatt mig att göra. Förstår du vad jag menade. Såklart är upptaget högre på annat sätt men alla mår inte jätte bra av det.

Så du är en upptagen person, säkert.
Förstår inte heller varför så många blir upprörda över att vissa tar Dolc oralt Är ju inte så att dom hade fått Dolcen iaf liksom... Ibland är det ju mest på skoj, när någon reagerar, men det finns de som faktiskt blir sura/arga på riktigt och tycker att man isf hellre kan ge bort det till någon annan Varför 17 ska man göra det!?

Förr, när jag tog Dolc oralt så tyckte jag det var jättemysigt, och jag fick ett kraftigt rus på endast lite... Varför ska jag ge bort min sköna rus liksom. Neh... Vissa gillar ju inte att ta det på annat vis än oralt och då får dom väl göra det då. Och precis som du säger så kan oralt vs nasalt eller IV ge ett annat typ av rus också och kanske man föredrar det. Idag skulle jag inte ta det oralt, men det är bara för att jag inte blir nöjd mentalt om jag inte får snorta det... jag snortar alltså inte endast för att tjäna på det. Jag tar inte mindre nasalt än jag gjorde oralt iaf... inte förr iaf. Nu var det så länge sedan jag tog Morfin så jag vet inte hur det skulle bli.
Citera
2009-03-17, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Förstår inte heller varför så många blir upprörda över att vissa tar Dolc oralt Är ju inte så att dom hade fått Dolcen iaf liksom... Ibland är det ju mest på skoj, när någon reagerar, men det finns de som faktiskt blir sura/arga på riktigt och tycker att man isf hellre kan ge bort det till någon annan Varför 17 ska man göra det!?

Förr, när jag tog Dolc oralt så tyckte jag det var jättemysigt, och jag fick ett kraftigt rus på endast lite... Varför ska jag ge bort min sköna rus liksom. Neh... Vissa gillar ju inte att ta det på annat vis än oralt och då får dom väl göra det då. Och precis som du säger så kan oralt vs nasalt eller IV ge ett annat typ av rus också och kanske man föredrar det. Idag skulle jag inte ta det oralt, men det är bara för att jag inte blir nöjd mentalt om jag inte får snorta det... jag snortar alltså inte endast för att tjäna på det. Jag tar inte mindre nasalt än jag gjorde oralt iaf... inte förr iaf. Nu var det så länge sedan jag tog Morfin så jag vet inte hur det skulle bli.

Det hela är rätt roligt egentligen...nene dom kommer inte i närheten av den för de...nej jag skulle inte heller ge bort...haha

om man fungerar bra på lite så gör man ju det. Nu tar jag ju för smärta och kommer nog alltid får göra det. (Sedan har man ju mindre smärta i perioder och inte kan man bara lägga av för det, då blir man väldigt dålig, sjuk) Men jag kan ju inte förneka de andra positiva effekter som blir i övrigt...

sedan är jag vråldålig på att snorta, prova en gång...men jag kan inte....jag mådde dåligt då jag provade, ville ha snabb effekt av vad som helst...blåste bort hela pulvret...inte gick det,
Citera
2009-03-17, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina

NEJ NEJ dom ska upp i rumpan eller i venen
Citera
2009-03-17, 19:38
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
NEJ NEJ dom ska upp i rumpan eller i venen
Ja, venen kan jag väl hålla med om, men inte rumpan Jag gillar när det svider och bränner av Opioider... och rumpan vill jag helst inte ha svidande eller brännande
Citera
2009-03-17, 21:47
Medlem
rapans avatar
Inte för att vara trångsynt som många föregående talare men att ta något i röven för ett bättre rus skull, vafan? Nä alltså röven är till för att skita med, inte inta droger. Oralt, eller i snoken visst, men fan inte i arslet. Så desperat är inte ens jag. Var tog den hederliga stoltheten vägen?
Citera
2009-03-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapan
Inte för att vara trångsynt som många föregående talare men att ta något i röven för ett bättre rus skull, vafan? Nä alltså röven är till för att skita med, inte inta droger. Oralt, eller i snoken visst, men fan inte i arslet. Så desperat är inte ens jag. Var tog den hederliga stoltheten vägen?

Har du aldrig fått skiten intryckt av någon kraftig tullare på arlanda?

Det har inget med stolthet att göra du petar bara in en liten pump(känns knappt) trycker i dig dosen sen e det klart. Det e inte så du sitter och pullar som med en dildo i rumpan
Citera
2009-03-18, 09:47
Medlem
rapans avatar
Citat:
Har du aldrig fått skiten intryckt av någon kraftig tullare på arlanda?

Det har inget med stolthet att göra du petar bara in en liten pump(känns knappt) trycker i dig dosen sen e det klart. Det e inte så du sitter och pullar som med en dildo i rumpan

Det är principiellt samma sak. Jag slår vad om att du även njuter av få lilla pumpen som sprutar lilla vita dosen i stjärten din. Paraleller får du dra själv, stjärtgosse.
Citera
2009-04-12, 18:09
Bannlyst
Yo!

Har typ 60-70mg Dolcontin, hur mkt ska jag rövpumpa i mig för en bra effekt?

40-50mg?

Visst går det bra att trycka i sig nån Iktorivil också?
Citera
2009-04-13, 17:53
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
Jag lovar dig, det är bättre än alla droger som finns att få vara med sin lilla tjej det första året och se allt dom små krabaterna lär sig och hittar på. Det är fan obeskrivligt vilka känslor det väcker i en!

Hon är värd det flera gånger om din lilla tjej, ingen AT som inte gör det värt lyckan du kommer få av hennes villkorslösa kärlek till dig som pappa!!!

Talar av egen erfarenhet, slutade med allt när jag blev pappa, eller när tjejen vart gravid. Hymmlar inte med att jag nu äter tramadol samt iktorivil, men till viss del kan jag iaf "rättfärdiga" det med att jag hämtar båda på recept. Och visserligen har hon ju blivit stor nu, snart 2år, men hon kommer alldrig sluta ge mig världens skönaste lyckorus...
Nog följer jag inte alltid föreskriven mängd, men illegala droger är det slut med iaf.
Vill bara skriva att jag tycker det är fint skrivet av dig.
Citera
2009-04-13, 19:59
Medlem
HFisBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Yo!

Har typ 60-70mg Dolcontin, hur mkt ska jag rövpumpa i mig för en bra effekt?

40-50mg?

Visst går det bra att trycka i sig nån Iktorivil också?

Jag har ingen jättetolerans men kände ändå inte av 150mg rövpump, trots att jag nästan började bli kass. Och det är najs med lite benso ihop med opiater. Tänk dock på att risken för överdos ökar något jävulskt när benso är med i bilden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in