• 2
  • 3
2011-07-24, 23:08
Medlem
Om man inte bryr sig mer om vad man stoppar i sig spelar det väl faan ingen roll om man värmer en billys 2, 4 eller 100 minuter eller lämnar den på diskbänken över natten ihop med alla andra bakterieinfekterade snabbmatsförpackingar som man inte orkat slänga på några veckor. Ska det här överhuvudtaget behöva diskuteras? Snacka om WT!!
Citera
2011-07-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bla40
Om man inte bryr sig mer om vad man stoppar i sig spelar det väl faan ingen roll om man värmer en billys 2, 4 eller 100 minuter eller lämnar den på diskbänken över natten ihop med alla andra bakterieinfekterade snabbmatsförpackingar som man inte orkat slänga på några veckor. Ska det här överhuvudtaget behöva diskuteras? Snacka om WT!!

Snacka om ett överflödigt och patetiskt inlägg, okunniga inlägg är alltid lika nedslående att läsa.
Citera
2011-07-24, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Snacka om ett överflödigt och patetiskt inlägg, okunniga inlägg är alltid lika nedslående att läsa.
Du menar att mitt inlägg är mer patetiskt än folk som käkar Billys till middag varje dag och behöver tips om hur man bäst värmer dem?
Citera
2011-07-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe j
Enda anledningen att man äter Billys pizza är att man ska få något fort. Att göra den i ugnen motverkar det motivet.

ja eller hur, orka vänta 20 minuter på att ugnjäveln ska bli varm, och sedan 10 minuter till för att pizzan ska bli klar.
Senast redigerad av License.To.Thrill 2011-07-25 kl. 00:07.
Citera
2011-07-25, 00:40
Medlem
Citat:
Finns det något som inte är WT längre?
Citera
2011-07-25, 08:09
Medlem
Citat:
Du menar att mitt inlägg är mer patetiskt än folk som käkar Billys till middag varje dag och behöver tips om hur man bäst värmer dem?

Ja, helt uppenbart var det det jag menade med mitt inlägg.
Citera
2011-07-25, 08:26
Medlem
Knivs avatar
Just billys är väl rätt så "fejk" som ts säger redan från början?
Jag anser att det inte är värt att vänta 30-40min för en såpass fabrikerad pizza, om än så god.
Nae, in i micron! http://www.youtube.com/watch?v=CP36x774NlA
Citera
2011-07-25, 18:52
Medlem
Det tar inte så lång tid att värma i vanlig ugn som många påstår här, lägg in den i kall ugn direkt på 200 grader och den är klar på 15 min. Under tiden kan ni väl ta en dusch eller nåt... Sedan är det faktiskt så att den blir jättegod i ugnen, i micron bara snudd på ätbar...
Umanar alla er som dissar ugnsmetoden att faktiskt prova nästa gång och kom med synpunkter sedan!
Citera
2011-07-25, 19:08
Medlem
BrainDisorders avatar
Man ska helt klart värma dom små Billys i micron, det blir så flottigt och gott. Risken med ugnen är att om man har dom för länge så blir brödet alldeles för hårt. Alla stora "micro"pizzor skall man dock köra i ugnen för att annars blir degen så jävla vidrig.

Fan blev sugen på en Billys original nu.
Citera
2011-07-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Man ska helt klart värma dom små Billys i micron, det blir så flottigt och gott. Risken med ugnen är att om man har dom för länge så blir brödet alldeles för hårt. Alla stora "micro"pizzor skall man dock köra i ugnen för att annars blir degen så jävla vidrig.

Fan blev sugen på en Billys original nu.

jag sittar o göttar mig med en fettigt och drypig billys pizza nu
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in