Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-06, 14:28
  #4897
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Japp. Utan CWE..massor av kodein, alkohol och än mer Paracetamol.. När man dricker så försvinner all IQ sakta men säkert..

RIP liver , tur att du inte lyckades få andningsdepp ialf

Slängde mitt röda CWE, synd att gå miste om 10 citodon men hellre ta det säkra före det osäkra
Citera
2017-04-06, 16:28
  #4898
Medlem
Måste säga att jag är väldigt förtjust i Citodon. I synnerhet i kombo med en och annan stess el liknande. Det ena coolar ner och det andra piggar upp. En perfekt kombo enligt mig som gör att jag funkar socialt.

Alkohol nyttjar jag ö H t inte, men NÄR jag gjorde det förr i tiden (i stora mängder) och kombinerade med de nämnda preparaten höll det på att gå riktigt illa.

Så: akta er verkligen för sprit i sammanhanget. Det kan bli ödesdigert.
Mvh!
Citera
2017-04-11, 23:41
  #4899
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollefjolle
RIP liver , tur att du inte lyckades få andningsdepp ialf

Slängde mitt röda CWE, synd att gå miste om 10 citodon men hellre ta det säkra före det osäkra


Det var ju onödigt. Om jag förstod dig rätt hade vätskan färgats av en servett. Hur kan du tro att färgämnet i en servett; som ska användas för att torka munnen, kan vara farligt?
Citera
2017-04-12, 00:24
  #4900
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det var ju onödigt. Om jag förstod dig rätt hade vätskan färgats av en servett. Hur kan du tro att färgämnet i en servett; som ska användas för att torka munnen, kan vara farligt?

Menade inte att det va som att dricka arsenik, men man får knappast i sig den mängden färgämnen av att torka munnen, det krävs att man äter servetten då

Men ja du har rätt.

jag ringer bara läkaren så skickar han nya recept så för mig spelar det ingen roll praktiskt heller.
Citera
2017-05-17, 18:50
  #4901
Medlem
Fjantors avatar
Har tagit en naproxen och 2 1 grammare alvedon..
Kan jag ta en citodon om ett par timmar..?

Ska nämligen på bio och har överansträngt lårmuskeln så det bränner som tusan...
__________________
Senast redigerad av Fjantor 2017-05-17 kl. 18:57.
Citera
2017-05-30, 11:23
  #4902
Medlem
Har hört så olika ifall man får bort paracetamolet från citodon brustabletter när man gör cwe. Vågar man lita på att det försvinner. Den klara lösningen är klar och smakar salt o beskt. Någon som har lite färskare uppdatering på detta?
Citera
2017-07-05, 21:14
  #4903
Medlem
Fjantors avatar
Tog 2 citodon i morse..
Och drack 4 öl nu ikväll.,.,
Känner mig lite varm och så..
Men ska väl inte vara nån fara..
Har perfekta värden på levern...
Citera
2017-07-05, 22:21
  #4904
Medlem
Ingen fara alls med några bärs på kvällen!
Citera
2017-07-06, 11:32
  #4905
Medlem
drflipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogge98
Har hört så olika ifall man får bort paracetamolet från citodon brustabletter när man gör cwe. Vågar man lita på att det försvinner. Den klara lösningen är klar och smakar salt o beskt. Någon som har lite färskare uppdatering på detta?
Jag har cwe:at brustabletter jätte många gånger. Häll i önskad mängd tabletter i ett glas med kallt vatten. När det löst sig kan det vara bra att röra om en del så allt kodein löser upp sig. Ställ glaset i kylskåpet över natten. Filtrera sedan i kaffefilter... Paracetamolet lägger sig på botten av glaset...
Citera
2017-08-11, 23:55
  #4906
Medlem
Undrar bara om det går att blanda ut vätskan man får när man har gjort sin CWE med något så att det inte smakar så illa som folk säger att det gör?
Citera
2017-08-14, 19:10
  #4907
Medlem
AnaFoxs avatar
hur många tabletter bör jag cwe citodon för behaglig rus??
Citera
2017-08-17, 01:18
  #4908
Medlem
Hej, har en froga gallande Kodein i utlandet, jag bor tillfallet i Polen nu, och insett att jag kan kopa mig Antidol15 po Apoteket har. Nogon som vet om det finns nogot battre? Och sen vilket ar det basta mojliga satt att ta dessa po? Vill ju ha kodeinet, och paracetamol drar ner kanslan?

Ursakta for min sarskrivning, skit tagentbord i Polen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback