Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-20, 18:07
  #1
Avstängd
Hej FB.

Okej ska ta det från början. Jag va riktigt kåt så jag tog min iphone och sökte upp lite porr på den. Vill inte ha massa skit på datorn (då det är bara jag som ska använda min mobil). Så iaf jag va ensam hemma, så jag gick upp på mitt rum och började dra i min penis. Och precis när jag va på väg att komma så gick min lilla syster och fyra av hennes kompisar in på mig. (Vet inte vad dom skulle göra i mitt rum). Själv är jag 19 och min syster är 17. Och precis när dom öppnade dörren så kom jag. Hon började skrika. VAD FAN GÖR DU. Jag va helt stum (så där låg jag men kuken i ena handen och min sperma på lakanet då jag inte han ta pappret) och hennes kompisar fnissade och pekade och sa en massa saker som shit såg ni hihihihi osv.


Nu Hör jag dom i rummet bredvid dom sitter och skrattar och jag har låst dörren. VAD SKA JAG GÖRA!
Citera
2011-07-20, 18:10
  #2
Medlem
rvmos123s avatar
Knacka på och erbjud kompisarna en gratislektion
Citera
2011-07-20, 18:10
  #3
Medlem
Haha, fail, gå in och lägg en sats på var och en där inne, så kanske kärringarna håller käften!
Citera
2011-07-20, 18:10
  #4
Medlem
Silfverklingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonk
VAD SKA JAG GÖRA!

Rök en fet.
Citera
2011-07-20, 18:11
  #5
Avstängd
prolapss avatar
Gå ut med rak rygg, gör en riktigt flottig macka, ta en öl och sätt dig i vardagsrummet och när din systers kompisar kommer ut så säger du hur jävla gött det va att runka. Skäms du över att dom gick in på dig så blir det ju bara roligare för dom.
Citera
2011-07-20, 18:11
  #6
Medlem
Nubolics avatar
Spruta på tjejerna
Citera
2011-07-20, 18:11
  #7
Medlem
Att din syster såg det kanske inte är så kul, men de andra brydde sig nog inte, eller så kanske de gillar det och tänker på det i framtiden. prova lägg in en stöt =)
Citera
2011-07-20, 18:12
  #8
Medlem
Garneringsmannens avatar
Alltså, jävlar vad det här kommer att förfölja dig....
Citera
2011-07-20, 18:14
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Alltså, jävlar vad det här kommer att förfölja dig....



Jo jag är rädd för det.
Citera
2011-07-20, 18:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga
Rök en fet.

+1.

Eller så säger du "Fattar du nu varför man knackar innan?"
Citera
2011-07-20, 18:18
  #11
Medlem
Gå in i rummet och säg helt iskallt (varför knackade du inte?)
Citera
2011-07-20, 18:18
  #12
Medlem
Paartees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonk
Jo jag är rädd för det.
Varför skulle det göra det? Du runkade, det gör alla.

Det är ju inte direkt så att du låg med en buttplug inkörd ,eller?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback