Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-20, 02:31
  #1
Medlem
svinelinas avatar
Det jag skriver nu är frågor o svar som jag tänkt ställa till min nuvarande flickvän,ni anar väl problemen.

Jag fick en flashback i helgen när du balla ur och vart packad och
pissade på balkongen,och drack kopiöst,jag tror aldrig att du ändrar dig.

Du kan fixa o dona hemma en dag utan problem,svarar inte när jag ringer ens,
men när jag ska fixa lite,då är det mitt fel att du inte har nått att göra
och slänger på luren utan ett hej ens.

Get a life!!

Skylla på mig skylla på dig om och om igen,det leder ingen vart,
se vad jag gjorde se vad du gjorde osv,jag vet bara att jag orkar inte med detta,
längre.

Älskar hon mig överhuvudtaget,eller behöver hon bara ha nån som finns där?
Borde jag dumpa henne kvickt?

Tilläggas kan att vi är båda 30+ och vart tillsammans i typ 3 år,men det verkar som att det aldrig blir bättre.

Tacksam för svar
Citera
2011-07-20, 02:35
  #2
Medlem
Mister-urbans avatar
Låter som att ni lever i ett destruktivt förhållande, gör slut på eländet för det blir troligen ingen ändring med tiden.
Citera
2011-07-20, 02:41
  #3
Medlem
svinelinas avatar
Har väl rätt länge insett att det vore det bästa,men man blir ju villrådig,och funderar på om det är mitt fel osv,och det tycker väl hon.
Citera
2011-07-20, 02:54
  #4
Medlem
Estresss avatar
Trådstarten var en aning luddig, hur länge har du funderat på att dumpa henne? Kanske är dags att gå skilda vägar, se det som något positiv! Nu kan du hitta någon som inte kissar på balkongen.
Citera
2011-07-20, 03:02
  #5
Medlem
svinelinas avatar
Hehe vart full i skratt själv.
Problemet är väl mest att hon inte tål alkohol och kan då göra vad som helst i berusat tillstånd,som att pissa på balkongen,och som ni säkert gissar är det inte första gången det strular,hon lovar o bättra sig,kan hålla upp rätt länge faktiskt,så man tänker att nu jäklar är det på rätt köl,men så blir det ett djupdyk ut på "balkongen" igen.
Men som sagt även nykter så har hon hårda krav på mig som hon själv inte lever upp till.
Jag vet vad jag måste göra,ville bara ha lite fler "så att säga" på min sida.
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback