Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-19, 21:14
  #1
Medlem
är det fel av mig o vilja gå o strypa mitt ex som försöker trycka ner mig på botten o bli tillsammans med min polare. och spottar på allt jag o hon hade. har så mycket tankar just nu så vet inte hur jag ska göra.
det börjar bli olidligt jobbigt att ens tänka på de, och de får mig att gå in på hennes blogg & facebook o kika vad dom 2 håller på med. vill bara strypa min ¨polare¨ och mitt ex för hur dom håller på! har ingen o prata med och uttrycka mina känslor för att en dag de ska bli bättre.

vet att jag kanske är lite för överkänslig men kan dock inte göra något åt saken!

inga troll tack

mvh
Citera
2011-07-19, 21:17
  #2
Medlem
I och med att du stör dig på det dom håller på med så antar jag att du fortfarande har känslor kvar för tjejen.

Om hon nu har som avsikt att jävlas med dig så visa dig inte svag och säg att det är jobbigt eller så. bara ignorera det. Ser hon att det hon håller på med fungerar kommer hon garanterat fortsätta och ta det till högre nivåer.
Citera
2011-07-19, 21:19
  #3
Medlem
kalleman00s avatar
Ett gott råd från nån som nyligen har varit med om nåt liknande - dock aningen mildare:

Radera både henne och polaren från ditt liv. Radera och blockera deras MSN o Facebook och alla kontakter du har med dom. Plocka bort telefonnummerna från din mobil. Tro mig, det hjälper. Att vilja strypa/döda sitt ex kan väl kännas ganska "normalt", men den enda som förlorar på att göra nåt, det är du. Och det är det inte värt.
Citera
2011-07-19, 21:34
  #4
Medlem
skullcombos avatar
Jag håller med kalleman00, det finns inte så mycket annat du kan göra. Att ha kvar sitt ex på facebook är ärligt talat ingen höjdare. fy fan.
Citera
2011-07-19, 21:39
  #5
Medlem
Leckies avatar
Tjejer hamnar i någon slags fas där de hatar och vill hämnas på den andra personen.
Det kan vara en liten fjantig grej det handlar om, ju mer tiden går desto mer rationaliserar hon det. Att hon hatar dig och får någon slags hämndbenägenhet, vissa tjejer är verkligen onda.
Citera
2011-07-19, 21:44
  #6
Medlem
Skit i det
du är ju bättre än båda dem tillsammans
Skit i bloggarna
gör din egen grej
DET
ÄR
ALLT
SOM
RÄKNAS
Citera
2011-07-19, 23:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semiretarded
I och med att du stör dig på det dom håller på med så antar jag att du fortfarande har känslor kvar för tjejen.

Om hon nu har som avsikt att jävlas med dig så visa dig inte svag och säg att det är jobbigt eller så. bara ignorera det. Ser hon att det hon håller på med fungerar kommer hon garanterat fortsätta och ta det till högre nivåer.
jo känslor har jag kvar sen länge tillbaka, va 8månander sen de tog slut, men hon har hört av sig då och då, spelar ingen roll om jag säger att jag inte vill prata me henne att de blir bara jobbigt, för hon hör av sig endån.. de där att visa mig svag är jag riktigt bra på. och märker att de blir mer o mer!
Citera
2011-07-19, 23:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleman00
Ett gott råd från nån som nyligen har varit med om nåt liknande - dock aningen mildare:

Radera både henne och polaren från ditt liv. Radera och blockera deras MSN o Facebook och alla kontakter du har med dom. Plocka bort telefonnummerna från din mobil. Tro mig, det hjälper. Att vilja strypa/döda sitt ex kan väl kännas ganska "normalt", men den enda som förlorar på att göra nåt, det är du. Och det är det inte värt.
okay gjorde de för en stund sen, nä jag vet men ibland känns de som enda utvägen..
Citera
2011-07-19, 23:25
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyson
Skit i det
du är ju bättre än båda dem tillsammans
Skit i bloggarna
gör din egen grej
DET
ÄR
ALLT
SOM
RÄKNAS
jadu lite svårt o tänka så när man är på botten.
Citera
2011-07-19, 23:26
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leckie
Tjejer hamnar i någon slags fas där de hatar och vill hämnas på den andra personen.
Det kan vara en liten fjantig grej det handlar om, ju mer tiden går desto mer rationaliserar hon det. Att hon hatar dig och får någon slags hämndbenägenhet, vissa tjejer är verkligen onda.
jo jag har då märkt de att även den underbaraste har en riktigt djävul i sig-.-
Citera
2011-07-20, 02:00
  #11
Medlem
kinkimonos avatar
Säger samma bara bort med dom från ditt liv. Enda sättet bara satsa på annat och njuta av livet.
Citera
2011-07-20, 08:36
  #12
Medlem
Sköna polare du har
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback