Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-02, 19:41
  #25
Medlem
Perfekt ju. Först en snabbis i centrala Kumla sen Transknull på Sickelsta ;D
Citera
2013-01-07, 23:23
  #26
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Perfekt ju. Först en snabbis i centrala Kumla sen Transknull på Sickelsta ;D

Berätta mer, knullas det över könsgränserna på Sickelsta Rastplats? Pratar vi om depraverade tyska lastbilsbögar eller vanliga lokala twinks? Har sett en hel del bajs där, men inget som tyder på transsexuellt samkväm..
Citera
2013-01-08, 16:42
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Stryypare
Berätta mer, knullas det över könsgränserna på Sickelsta Rastplats? Pratar vi om depraverade tyska lastbilsbögar eller vanliga lokala twinks? Har sett en hel del bajs där, men inget som tyder på transsexuellt samkväm..


Har bara hört rykten om att det går att få sig Mans fitta och avsugningar. Norr gående är tydligen poppis.

Även sett lite annonser på BC om detta fenomen.
Citera
2013-01-11, 22:31
  #28
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Har bara hört rykten om att det går att få sig Mans fitta och avsugningar. Norr gående är tydligen poppis.

Även sett lite annonser på BC om detta fenomen.

Var kommer transsexualiteten in i bilden? Låter som vanligt bögeri i mina ögon. Vilka tider bör man infinna sig? Har denna avart nån koppling till sjöparken? Har för övrigt hört att nya badhuset har en riktigt trång bastu, kanske det kommer avlasta buskar & snår där nere, så man slipper halka i sperma när man tar ut jycken på promenad? Varför lägger Kumla Kommun locket på?
Citera
2013-07-07, 20:35
  #29
Medlem
Nu när Goda rum eller vad det heter där nere i sjöparken öppnat, har jag hört att både god mat och tropiska drinkar lockar både den ene och den andra. Här om helgen berättade min gaykompis att det var ett härligt gäng Flamingo-bögar som intog både restaurang/bar-avdelningen likväl toalettutrymmen för en helkvällsnjutning.

Vad ska man säga? De kan väl inte hålla sig när det trycker på, så klart. Jag dömer dom inte. Jag känner bara avund att de kan njuta av både mat och dryck och lite "dessert" inom samma område, speciellt när det är svensk sommar och solen står som en erigerad penis i skyn.

Jag tror detta är bra för både Kumla och mångfalden att folk får släppa loss och ha det trevligt i en sån fin stad. Så länge det inte drar dit alltför många pedofiler så ser jag inget konstigt i att det idkas sexuella transaktioner över några lammfiléer med rosé liksom.

Man kan ju inte äta potatissallad hela livet, om ni förstår vad jag menar hetro-boys!
Citera
2013-07-08, 07:20
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jensap
Nu när Goda rum eller vad det heter där nere i sjöparken öppnat, har jag hört att både god mat och tropiska drinkar lockar både den ene och den andra. Här om helgen berättade min gaykompis att det var ett härligt gäng Flamingo-bögar som intog både restaurang/bar-avdelningen likväl toalettutrymmen för en helkvällsnjutning.

Vad ska man säga? De kan väl inte hålla sig när det trycker på, så klart. Jag dömer dom inte. Jag känner bara avund att de kan njuta av både mat och dryck och lite "dessert" inom samma område, speciellt när det är svensk sommar och solen står som en erigerad penis i skyn.

Jag tror detta är bra för både Kumla och mångfalden att folk får släppa loss och ha det trevligt i en sån fin stad. Så länge det inte drar dit alltför många pedofiler så ser jag inget konstigt i att det idkas sexuella transaktioner över några lammfiléer med rosé liksom.

Man kan ju inte äta potatissallad hela livet, om ni förstår vad jag menar hetro-boys!

Kan bara hålla med. Fin mat gott vin/öl och ett knull i naturen är kalas.
Citera
2013-07-08, 14:25
  #31
Medlem
Enzymes avatar
Kan tänka mig att med alla internettjänster så har behovet för dessa utomhusplatser minskat. Det måste ju vara enklara att stämma träff på någon bögsajt och sedan träffas? Finns väl också appar som visar var andra bögar befinner sig? Historiskt så har det alltid funnits sådana bögstråk t.ex. Slottskogen i Göteborg eller Kungsträgården och tidigare Liljansskogen i Stockholm.
Citera
2013-07-16, 22:44
  #32
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Har bögerierna avstannat? Jag har inte kunnat ta mig ner till sjöparken i år pga rullstolsbundenhet, har ej heller hört några rykten då jag inte pratar med folk. Ibland när jag stirrar ut genom fönstrena kan jag se nån som ser lite bögig ut, som kan vara på väg mot parken, men mer än så vet jag inte.

Edit. Missade några inlägg, så Goda Rum(?) är nya hotspotten för flamboyanta män? Vem kunde ana?
Citera
2013-09-02, 22:50
  #33
Medlem
råkade springa på denna tråd och kommer ihåg att min far hade tagit en promenad där en kväll för nåt år sen och han sa att han såg 2 bögar ha sex med varandra där, trodde han drev men nu när jag läser detta så kan han ej ha sett i syne
Citera
2013-12-11, 14:39
  #34
Medlem
Blondiemans avatar
Att Kumla sjöpark var ett bögtillhåll var en nyhet för mig, men förvånar mig inte alls. Bögar och smygbögar har sina ställen att träffas på. I Örebro Län vet jag för övrigt att Örebro har framförallt Rynningeviken, och det har jag fått bekräftat från både bögar och andra bekanta samt dessutom blivit raggad på själv efter den då sedvanliga kvällsrundan i joggingspåret.

andra ställen:
Sickelsta rastplats
Karslund i Örebro
och samtliga nakenbad där dessutom hetero gillar dogging.
Citera
2014-09-21, 02:09
  #35
Medlem
Dåligt med bögspotting i år? När Hallsberg hissar regnbågsflaggan vid både informationstavlan samt rondellen vid "negerbron" så står Kumla slakt? Kan det vara att ultrapubben "Henkas" har flyttat ner i Kumlasjöbacken och kanske neutraliserat bögigheten? Eller har det helt enkelt gått "under jord" som många obskyra verksamheter verkar göra? Vem fan vet? Inte jag.
Citera
2016-01-15, 17:57
  #36
Medlem
Med alla nya exotiska karlar kanske det blir lite mer drag till sommaren?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback