• 1
  • 2
2011-07-19, 09:41
Medlem
Tjena håller på sprängas snart.. Ladda ner bittorent, och då jag gjort misstaget förut så valde jag denna gång att INTE kryssa i deras extra toolbar skit.. Likförbannat fick man skiten i webbläsaren ändå!

Bild: http://imageshack.us/photo/my-images/15/toolbarf.jpg/

Snälla hur blir man av med skiten har försökt med vad jag tror är allt

Edit: Fick bort skiten nu synd att man hann kasta Iphone helvete i väggen.
Senast redigerad av k2o 2011-07-19 kl. 10:07.
Citera
2011-07-19, 09:43
Medlem
galne-golems avatar
Provat å ta bort Bittorrent helt å hållet ?
Annars finns inte alternativet i webläsaren visa inte ?
Citera
2011-07-19, 09:49
Medlem
In på lägg till eller ta bort program och ta bort den
Citera
2011-07-19, 09:51
Medlem
Spreztozcs avatar
Vad använder du för webläsare? Det ska antingen finnas som alternativ under inställningar, eller så ska du kunna trycka på en liten flik bredvid toolbaren där du kan välja att ta bort den.

Sista alternativet kan vara att gå in på lägg till/ta bort program, och sen ta bort den därifrån.
Citera
2011-07-19, 09:59
Medlem
boppaloozs avatar
Tool bars är väl bra! Klart du ska hakvar den ;-) http://blogs.law.emory.edu/elsit/fil.../iemess211.jpg

Annars kan du ju byta till μtorrent i stället
Citera
2011-07-19, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Provat å ta bort Bittorrent helt å hållet ?
Annars finns inte alternativet i webläsaren visa inte ?

Nej hittar inte det alternativet.

Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
In på lägg till eller ta bort program och ta bort den

Fungerar ej.

Citat:
Ursprungligen postat av Spreztozc
Vad använder du för webläsare? Det ska antingen finnas som alternativ under inställningar, eller så ska du kunna trycka på en liten flik bredvid toolbaren där du kan välja att ta bort den.

Sista alternativet kan vara att gå in på lägg till/ta bort program, och sen ta bort den därifrån.

Använder Google chrome. Hittar inte att ta bort skiten. Fliken brevid toolbaren får inte bort den helt, går bara att ta bort några enstaka skit.
Citera
2011-07-19, 10:15
Medlem
Spreztozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2o
Nej hittar inte det alternativet.

Fungerar ej.

Använder Google chrome. Hittar inte att ta bort skiten. Fliken brevid toolbaren får inte bort den helt, går bara att ta bort några enstaka skit.

Låter konstigt. Det ska kunnas ta bort i lägg till/ta bort program. Prova annars att avinstallera bittorrent.
Citera
2011-07-19, 10:39
Medlem
Alfaslangs avatar
Klicka på blocknyckeln uppe till höger och gå till Tools -> Extensions.

Där bör du kunna avinstallera eller stänga av verktygsraden.
Citera
2011-07-19, 10:41
Medlem
Den finns inte att ta bort under Verktyg -> Tillägg?

Edit: jag slänger in en översättning till förra inlägget då ^^
Citera
2011-07-19, 10:59
Medlem
losdrivaren999s avatar
Om du kör explorer så kan du välja vilka verktygsfält som ska synas. Och du kanske kan hitta dom i Kontrollpanelen, Program och Funktioner.
I chrome eller andra webb-läsare är jag lost

Citat:
Ursprungligen postat av k2o
Tjena håller på sprängas snart.. Ladda ner bittorent, och då jag gjort misstaget förut så valde jag denna gång att INTE kryssa i deras extra toolbar skit.. Likförbannat fick man skiten i webbläsaren ändå!

Bild: http://imageshack.us/photo/my-images/15/toolbarf.jpg/

Snälla hur blir man av med skiten har försökt med vad jag tror är allt

Edit: Fick bort skiten nu synd att man hann kasta Iphone helvete i väggen.
Citera
2011-07-19, 11:30
Medlem
Urgh. Toolbars till Chrome?!?!?!?! Jag som trodde Chrome var den enda fristaden från det helvetet

Ingen aning hur man får bort dem i Chrome. Vill dock berätta om en liten anekdot jag var med om nyligen som är relevant.

Tröttnade på att alla IMs suger (MSN, Skype osv), så installerade ICQ för att se om de var okej nuförtiden. Råkade få med ICQs toolbar till Firefox. Som automatiskt ställer in ICQ Search som default sökmotor. Vilket jag inte uppskattade alls. Detta fick mig i frustration att avinstallera ICQ/ICQ Toolbar.

Dock har viruset ICQ en vacker feature som gör att jag omöjligen kan ta bort ICQ Search som default sökmotor i firefox. Har försökt det mesta utom att ominstallera firefox eller att formatera datorn. Men även om jag tar bort ICQ Search från listan med sökmotorer i firefox så återkommer den så fort man startar om programmet.

Skrev ett väldigt väldigt argt feedback-meddelande till ICQ och spydde diverse galla om deras program som mer liknar ett virus än en IM.

Sorry för offtopic, men det handlade åtminstone om frustrationen när det gäller toolbarhelveten.
Citera
2011-07-19, 11:33
Medlem
losdrivaren999s avatar
okejrå kanske inte Men jag typ chansade om Chrome... Kanske att någon fått det där typ

Citat:
Ursprungligen postat av RandomPossess
Urgh. Toolbars till Chrome?!?!?!?! Jag som trodde Chrome var den enda fristaden från det helvetet

Ingen aning hur man får bort dem i Chrome. Vill dock berätta om en liten anekdot jag var med om nyligen som är relevant.

Tröttnade på att alla IMs suger (MSN, Skype osv), så installerade ICQ för att se om de var okej nuförtiden. Råkade få med ICQs toolbar till Firefox. Som automatiskt ställer in ICQ Search som default sökmotor. Vilket jag inte uppskattade alls. Detta fick mig i frustration att avinstallera ICQ/ICQ Toolbar.

Dock har viruset ICQ en vacker feature som gör att jag omöjligen kan ta bort ICQ Search som default sökmotor i firefox. Har försökt det mesta utom att ominstallera firefox eller att formatera datorn. Men även om jag tar bort ICQ Search från listan med sökmotorer i firefox så återkommer den så fort man startar om programmet.

Skrev ett väldigt väldigt argt feedback-meddelande till ICQ och spydde diverse galla om deras program som mer liknar ett virus än en IM.

Sorry för offtopic, men det handlade åtminstone om frustrationen när det gäller toolbarhelveten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in