Urgh. Toolbars till Chrome?!?!?!?! Jag som trodde Chrome var den enda fristaden från det helvetet
Ingen aning hur man får bort dem i Chrome. Vill dock berätta om en liten anekdot jag var med om nyligen som är relevant.
Tröttnade på att alla IMs suger (MSN, Skype osv), så installerade ICQ för att se om de var okej nuförtiden. Råkade få med ICQs toolbar till Firefox. Som automatiskt ställer in ICQ Search som default sökmotor. Vilket jag inte uppskattade alls. Detta fick mig i frustration att avinstallera ICQ/ICQ Toolbar.
Dock har viruset ICQ en vacker feature som gör att jag omöjligen kan ta bort ICQ Search som default sökmotor i firefox. Har försökt det mesta utom att ominstallera firefox eller att formatera datorn. Men även om jag tar bort ICQ Search från listan med sökmotorer i firefox så återkommer den så fort man startar om programmet.
Skrev ett väldigt väldigt argt feedback-meddelande till ICQ och spydde diverse galla om deras program som mer liknar ett virus än en IM.
Sorry för offtopic, men det handlade åtminstone om frustrationen när det gäller toolbarhelveten.