Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-10, 13:13
  #5473
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Du förstår tydligen inte alls hur det fungerar.

Finns många olika Prisplaner för det du kallar Kontantkort, bl.a. just Fastpris och Fastpris Mini.
Som man båda också kan ha som Auto-Debiterat abonnemang.

Ta och bläddra dig runt och -- framförallt! -- LÄS på Comviqs hemsida, och bakåt här i tråden, så Kanske du blir åtminstone Lite klokare ... ?!
Det här blir ju bara roligare

Absolut, jag ska anpassa mig efter produkten istället
Citera
2018-09-12, 14:57
  #5474
Medlem
TilleyHats avatar
Jag har lite trubbel med mitt Comviq kontantkort. När någon försöker ringa mig så börjar det tuta upptaget och jag får alltså ingen ringsignal. Jag har inga pengar på saldot men ta emot samtal borde man ju kunna göra, eller hur?
Citera
2018-09-12, 18:24
  #5475
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag har lite trubbel med mitt Comviq kontantkort. När någon försöker ringa mig så börjar det tuta upptaget och jag får alltså ingen ringsignal. Jag har inga pengar på saldot men ta emot samtal borde man ju kunna göra, eller hur?

Hur länge sedan flyllde du på senast?
Citera
2018-09-12, 22:01
  #5476
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Hur länge sedan flyllde du på senast?

Flera månader sedan, kanske 5-6 månader.
Citera
2018-09-21, 18:12
  #5477
Medlem
SuperTimors avatar
Går det att avbryta en påbörjad nummerflytt från Tele2 till Comviq?
Citera
2018-10-13, 10:55
  #5478
Medlem
Hur kommer man till ”Winback” avdelningen på Comviq/Tele2?

Har ett abonnemang men vill ha bättre priser på ny telefon. Haft Comviq i 20 år snart.
Citera
2020-03-23, 12:30
  #5479
Medlem
Svartskäggs avatar
Ingen som haft några frågor till Tele2 på ett och ett halvt år?
Citera
2020-03-23, 14:39
  #5480
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Ingen som haft några frågor till Tele2 på ett och ett halvt år?

Jo.
Citera
2020-04-13, 15:45
  #5481
Medlem
Loveflowers avatar
Kan man återaktivera ett gammalt sim-kort och få tillbaka sitt gamla nummer? Det var ett kontantkort som glömdes tanka på för ca 2 år sedan. När man ringer det så säger de The number you has dialed is disconnected.
Citera
2020-04-14, 12:14
  #5482
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveflower
Kan man återaktivera ett gammalt sim-kort och få tillbaka sitt gamla nummer? Det var ett kontantkort som glömdes tanka på för ca 2 år sedan. När man ringer det så säger de The number you has dialed is disconnected.

Kika med en av operatörerna. Om det är tillgängligt så kan du ta det. Det måste det inte vara även om de säger att det är "disconnected" när du ringer.

Citat:
Ursprungligen postat av bredbaren
Nej.

Håll truten på dig.
Citera
2020-04-14, 19:14
  #5483
Medlem
antthetanks avatar
Jag fick höra av en telefonförsäljare som ringde mig igår att köpa telefon från Comviq ska man minsann inte göra. När jag tog upp att de var billigare än de företag han sålde för så hånskrattade han i princip åt mig och sade "ja de är billigare men då får du en begagnad telefon också.".

Ligger det någon sanning i detta påstående över huvud taget? Hur kan det ens vara möjligt, i så fall?
Citera
2021-01-15, 19:05
  #5484
Medlem
Hej,

Jag fick kontakt med Comviq och sa att jag vill byta nummer.
Hon sa att det tar 15 minuter osv och sen la vi på.
Nu har det gått TRE jävla timmar.
Inget nummerbyte har skett och jag har startat om telefonen.

Jag vet att det här är en liten grej, men ursälta hur jävla svårt ska det vara att byta ett nummer, ja menar dagens service är seriöst ett stort skämt.

Just nu är jag extremt jävla sur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback