Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-17, 07:16
  #5365
Medlem
Nedomanskys avatar
Kan jag ha ett abonnemang på Tele2 o starta ett nytt med en annan lur inköpt på Tele2?
Citera
2017-10-28, 13:01
  #5366
Medlem
Hur gör ni kontroller kring studentabonnemang? Jag slutade att studera i januari men mitt Mecenat kort är giltigt till november.

Nu har jag iallafall lagt in en order med studentabonnemang. Ifall jag inte har rätt till studentrabatt, kommer ni att makulera min order eller debitera mig fullpris?
Citera
2017-10-28, 21:23
  #5367
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Hur gör ni kontroller kring studentabonnemang? Jag slutade att studera i januari men mitt Mecenat kort är giltigt till november.

Nu har jag iallafall lagt in en order med studentabonnemang. Ifall jag inte har rätt till studentrabatt, kommer ni att makulera min order eller debitera mig fullpris?

Bumpar denna!
Citera
2017-10-29, 15:14
  #5368
Medlem
Beställde en mobil med 3-4 veckor väntetid och konverterade samtidigt numret ifrån comviq kontantkort till comviq abonnemang.

När börjar abonnemanget gälla? Först när telefonen kommer eller tidigare?
__________________
Senast redigerad av raecer 2017-10-29 kl. 15:33.
Citera
2017-10-30, 07:22
  #5369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Hur gör ni kontroller kring studentabonnemang? ?

Citat:
Ursprungligen postat av raecer
Beställde en mobil med 3-4 veckor väntetid och konverterade samtidigt numret ifrån comviq kontantkort till comviq abonnemang.

Snälla ni, RING Comviq och fråga!

Detta är verkligen ingen 'officiell' Comviq-tråd, som om ni får några vettiga/korrekta svar här, är det ju bara tur.

0772-21 21 21 är gratis från Comviq-telefon.
Citera
2017-11-01, 11:03
  #5370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Snälla ni, RING Comviq och fråga!

Detta är verkligen ingen 'officiell' Comviq-tråd, som om ni får några vettiga/korrekta svar här, är det ju bara tur.

0772-21 21 21 är gratis från Comviq-telefon.

Såvitt jag kan se så är tråden till för att ställa frågor som andra kan svara på. Jag tror nog alla är medvetna om att man kan kontakta supporten(?). Lika bra stänga tråden om man alltid ska måsta gå den vägen. De erbjuder ju även chatt som kontaktväg.

Jag har aldrig haft ett abonnemang tidigare så tänkte att vem som helst med ett comviqabonnemang skulle kunna svara. Så varför svara om du inte har ett svar?

Anyway, ifall någon undrar så startar abonnemanget i samband med att mobilen levereras och det går ej att starta abonnemanget tidigare om man nu vill det.
__________________
Senast redigerad av raecer 2017-11-01 kl. 11:09.
Citera
2017-11-17, 10:07
  #5371
Medlem
elbels avatar
Comviq kompis, går det bara att tanka via hemsidan?
Citera
2017-11-19, 07:01
  #5372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Comviq kompis, går det bara att tanka via hemsidan?

Är du full, eller bara dum ?!

Har du ens tittat efter?

Nä, det har du inte, för då hade du sett vad det står i röd-lila längst upp till höger på comviq.se.
Citera
2017-11-19, 11:56
  #5373
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Är du full, eller bara dum ?!

Har du ens tittat efter?

Nä, det har du inte, för då hade du sett vad det står i röd-lila längst upp till höger på comviq.se.

... och hade du tittat efter så hade du sett att personen faktiskt frågade om det går att tanka nån annanstans än på Comviqs hemsida

Vad jag förstår går det att tanka Comviq kompis i affärer med.
Citera
2018-03-18, 12:43
  #5374
Medlem
JustZlatans avatar
Kan jag få några tusen för min 6s om jag börjar ett nytt abonnemang för iPhone X?
Citera
2018-03-18, 14:50
  #5375
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Kan jag få några tusen för min 6s om jag börjar ett nytt abonnemang för iPhone X?
Vem skulle ge dig några tusen för en 6S, och vad har abonnemang med iPhone X att göra?
Citera
2018-04-23, 23:50
  #5376
Medlem
JustZlatans avatar
Tänker hjälpa min pappa att avsluta sitt avtal med bedrägeriföretaget 3 Sverige. Går det att skaffa endast ett surfabonnemang med gratis samtal och sms på Comviq om han redan har en mobil? Mobilen han har är några år på nacken och ingen värstingmodell. 3 Sverige kan dra åt helvete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback