Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-13, 20:42
  #37
Medlem
endaghenderdets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Någon mer som var på werk the world showen igår på göta lejon? Är inget superfan egentligen men min flickvän är, så jag drog dit med henne.
Tycker det var sjukt bra!' hade också vip biljetter så jag träffade och snackade med michelle visage, peppermint, detox mfl.

Åh vad skoj. Blev så avis nu. Var Peppermint schysst?
Citera
2017-06-17, 17:21
  #38
Medlem
RadikalFails avatar
Men så helvetes förbannad jag blev idag då jag såg Reunion och jag såg vem som blev Miss Congeniality

Citera
2018-04-13, 07:15
  #39
Medlem
Har vi inga lagliga alternativ att se RPDR S10 i Sverige?

Vad jag vet så hänvisas folk utanför USA till World Of Wonder's streaming-tjänst men Sverige är ett av de få länderna som inte kan se RPDR där ( http://worldofwonder.net/rupauls-dra...ese-countries/ ), och jag antog att det berodde på att Netflix har rättigheterna här.
Men Netflix Sverige tog väl minst ett halvår på sig att börja streama S9, och verkar inte inte heller ha All Stars-säsongerna. Försöker ta reda på om de ens kommer ha S10 men hittar ingen information någonstans.
Citera
2018-04-13, 12:04
  #40
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovusLiberRecito
Har vi inga lagliga alternativ att se RPDR S10 i Sverige?

Vad jag vet så hänvisas folk utanför USA till World Of Wonder's streaming-tjänst men Sverige är ett av de få länderna som inte kan se RPDR där ( http://worldofwonder.net/rupauls-dra...ese-countries/ ), och jag antog att det berodde på att Netflix har rättigheterna här.
Men Netflix Sverige tog väl minst ett halvår på sig att börja streama S9, och verkar inte inte heller ha All Stars-säsongerna. Försöker ta reda på om de ens kommer ha S10 men hittar ingen information någonstans.

Ja länge tog det innan man kunde se 9.
Jag vet tyvärr inte var man ska kunna se 10. Men hittar du nått så hojta.
Citera
2018-04-25, 04:41
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Ja länge tog det innan man kunde se 9.
Jag vet tyvärr inte var man ska kunna se 10. Men hittar du nått så hojta.

Ja det är störigt, är ju otänkbart att vänta med att se det ett halvår senare då man får tusentals spoilers via social media bara minuter efter att varje episod sänts i amerikansk tv.

Jag gjorde misstaget att lägga till VH1 till mitt kanalutbud bara för att upptäcka att det är en helt egen och totalt värdelös europeisk version som sänds här, lol. Sade upp den igen ganska snabbt.

Om jag bara blir lite mer sur så ska jag ta och skriva ett argt mail till Netflix och kolla om de bryr sig att svara på varför det fortfarande ser ut så här med väntetider i den digitala on-demand-världen år 2018!
Citera
2018-04-25, 09:11
  #42
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovusLiberRecito
Ja det är störigt, är ju otänkbart att vänta med att se det ett halvår senare då man får tusentals spoilers via social media bara minuter efter att varje episod sänts i amerikansk tv.

Jag gjorde misstaget att lägga till VH1 till mitt kanalutbud bara för att upptäcka att det är en helt egen och totalt värdelös europeisk version som sänds här, lol. Sade upp den igen ganska snabbt.

Om jag bara blir lite mer sur så ska jag ta och skriva ett argt mail till Netflix och kolla om de bryr sig att svara på varför det fortfarande ser ut så här med väntetider i den digitala on-demand-världen år 2018!

Ja jag tycker det är mysko att vi ska behöva ens vänta. Finns ju andra länder som kan se detta i samband med att usa ser det.

Bra. Skriv nått riktigt argt och fråga varför dom gör på detta viset
Citera
2020-03-21, 09:35
  #43
Medlem
Loraxens avatar
Nu när serien finns att tillgå varje vecka i sverige på World of Wonders (produktionsbolagets) egna streamingtjänst och säsong 12 är pågående vill jag prata om den med folk och återupplivar detta döda ämne!

Favoriter denna säsong? Tankar om dramat med Sherry Pie som resulterade i att hon diskades redan innan programmet sändes? Hur underväldigande var Robyn som gästdomare i avsnitt 2 egentligen?
Citera
2021-05-31, 07:54
  #44
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraxen
Nu när serien finns att tillgå varje vecka i sverige på World of Wonders (produktionsbolagets) egna streamingtjänst och säsong 12 är pågående vill jag prata om den med folk och återupplivar detta döda ämne!

Favoriter denna säsong? Tankar om dramat med Sherry Pie som resulterade i att hon diskades redan innan programmet sändes? Hur underväldigande var Robyn som gästdomare i avsnitt 2 egentligen?
Extremt underväldigande. Det var jobbigt att se.
Jag är däremot helt slagen till golvet av AU/NZ-säsongen som visas nu. Elektra Shock vann mitt hjärta från första sekund.
Citera
2022-01-28, 16:07
  #45
Medlem
Troublezzzs avatar
Säsong 14 är igång hörni. De första avsnitten känns lite meningslösa när de första två som åkte ut kom tillbaka direkt utan att direkt någon efterfrågat det. Konceptet med chokladkakor (reklam!) som kan rädda en queen känns bara fånigt och ett knep för producenterna att skapa drama genom att skicka hem en favorit och sedan rädda henne (slump my ass). Håller de på att tappa det?

I vilket fall är Willow och Angeria tidiga frontrunners och Kornbread kommer att bli Miss Congeniality. Kommer givetvis att följa men inte hundra taggad än.

Snart drar UK vs. the World igång. Ska bli riktigt kul att återse favoriter som Baga Chipz, Cheryl Hole, Jimbo, Lemon och självklart Jujubee.
Citera
2022-02-22, 20:47
  #46
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Säsong 14 är igång hörni. De första avsnitten känns lite meningslösa när de första två som åkte ut kom tillbaka direkt utan att direkt någon efterfrågat det. Konceptet med chokladkakor (reklam!) som kan rädda en queen känns bara fånigt och ett knep för producenterna att skapa drama genom att skicka hem en favorit och sedan rädda henne (slump my ass). Håller de på att tappa det?

I vilket fall är Willow och Angeria tidiga frontrunners och Kornbread kommer att bli Miss Congeniality. Kommer givetvis att följa men inte hundra taggad än.

Snart drar UK vs. the World igång. Ska bli riktigt kul att återse favoriter som Baga Chipz, Cheryl Hole, Jimbo, Lemon och självklart Jujubee.
Alltså, hur fan tänkte de när de byggde in chokladreklam i ett av de mest känsloladdade ögonblicken? Det är helt hjärndött. RuPaul har alltid varit skamlös i sin profithunger; det har varit en del av humorn, men här skjuter hon sig själv i foten.

Är UK vs the World något att ha? Har laddat ner det men orkar knappt kolla efter.
Citera
2022-02-23, 11:48
  #47
Medlem
Troublezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
Alltså, hur fan tänkte de när de byggde in chokladreklam i ett av de mest känsloladdade ögonblicken? Det är helt hjärndött. RuPaul har alltid varit skamlös i sin profithunger; det har varit en del av humorn, men här skjuter hon sig själv i foten.

Är UK vs the World något att ha? Har laddat ner det men orkar knappt kolla efter.

UK vs the World är bra. Många av drugorna är favoriter sen tidigare och de som jag inte kände igen har visat sig vara riktigt sevärda. Tycker hittills att säsongen levererat bättre än S14 har gjort. Sedan finns det en aspekt som gör att den håller på att helt falla ur rälsen halvvägs in i säsongen.

Citera
2022-02-23, 12:29
  #48
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
UK vs the World är bra. Många av drugorna är favoriter sen tidigare och de som jag inte kände igen har visat sig vara riktigt sevärda. Tycker hittills att säsongen levererat bättre än S14 har gjort. Sedan finns det en aspekt som gör att den håller på att helt falla ur rälsen halvvägs in i säsongen.
Tack! Jag ska ge det en chans. S14 går rätt mkt på tomgång tycker jag; det känns som att serien stelnat och blivit en rumsren parafras av sig själv. Ingen flippar ut längre, utan alla beter sig städat och korrekt.
fick visserligen ett mycket beskedligt utbrott i senaste avsnittet, men hon var mycket noga med att be om ursäkt efteråt. Tidigare säsonger var råare och drugorna var drugor utan att be om ursäkt för det.

Med tanke på att den hållit på i 14 år och blivit en gigantisk vinstmaskin är det väl oundvikligt att det skulle bli så här.
__________________
Senast redigerad av Bimbolina 2022-02-23 kl. 12:32.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback