Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-05, 01:44
  #4045
Medlem
Biggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derekdeep
Haha jepp hade ingen aning vems keps jag hade på mig så kände att det enda rätta vara att slunga upp den på scenen. Visade sig dock vara min kompis så är skyldig honom en keps nue

Haha, bäst du köper en till homom då Vad tyckte du om spelningen?
Citera
2012-08-05, 01:59
  #4046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggle
Haha, bäst du köper en till homom då Vad tyckte du om spelningen?

Japp, får göra det! Jag tyckte det var helt okej, men inte så mycket mer. Minns inte riktigt hela setet men minns att jag tyckte det var lite tråkiga låtval. Dudå?
Citera
2012-08-30, 22:01
  #4047
Medlem
m0ffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Håller inte med helt o hållet... Tyckte dom var jävligt feta och det var verkligen fascinerande att se hur dom fick publiken att vilja börja dansa. Först stod alla helt still, sen efter 10 min så började typ alla röra på sig. Efter 20 var de vild dans var man än såg !

GSS var lätt något av det sjukaste jag varit med om. Nu rökte jag ingen fet som någon annan här men i be damned vilket sablans dansparty det blev. Vi stod på högern rätt långt fram och hade the time of our lives. Svetten rann - kompisen stukade foten - en och annan snyting råkade man ut för av dansande människor. Med det var de värt! Och ja - det var fantastiskt att titta på också! Lätt det jag minns mest och bäst!
Chase, justice, familjen - andra guldkort tycker jag!
Citera
2013-01-30, 19:02
  #4048
Medlem
NeverArounds avatar
Funderar på att skippa Hultsfred och köra på Metaltown istället, är så grym line-up där. Är dock rädd att jag ångrar mig när Hultsfred släpper nått bra som typ Feed Me.
Citera
2013-01-30, 19:37
  #4049
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Funderar på att skippa Hultsfred och köra på Metaltown istället, är så grym line-up där. Är dock rädd att jag ångrar mig när Hultsfred släpper nått bra som typ Feed Me.

Hehe, onsdagsfylla min käre vän ??! Bra bump där !!

Men hur som helst. Självklart ska du med på Hultan. Du kommer älska festivalen!! Måste upplevas!! Orka massa stadsfestivaler..
Citera
2013-01-30, 21:14
  #4050
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Funderar på att skippa Hultsfred och köra på Metaltown istället, är så grym line-up där. Är dock rädd att jag ångrar mig när Hultsfred släpper nått bra som typ Feed Me.

Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Hehe, onsdagsfylla min käre vän ??! Bra bump där !!

Men hur som helst. Självklart ska du med på Hultan. Du kommer älska festivalen!! Måste upplevas!! Orka massa stadsfestivaler..

Jävla tomtar
Citera
2013-01-31, 14:21
  #4051
Medlem
SpacetribeCAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Funderar på att skippa Hultsfred och köra på Metaltown istället, är så grym line-up där. Är dock rädd att jag ångrar mig när Hultsfred släpper nått bra som typ Feed Me.
Förutom att MT har rätt bra band är det en riktigt skitfestival. När det var i Frihamnen var det okej ändå, ingen festival känsla överhuvudtaget men ändå kul. Nu när dom är på Galopp banan är det skit verkligen, camping är helt värdelös. Jag kan nästan garantera att du kommer ha en roligare och bättre upplevelse på Hultsfred, magisk camping.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback