2011-07-16, 21:46
Medlem
Thelightbluebirds avatar
Idag såg jag dom igen. Horungarna har landat. Jag förstod inte språket väl inne i min matbutik. Men dom snattade helt öppet. Vad bra då blir det bara dyrare priser för oss senare. Tack för det...

Hur kan man få denna skit att läggas ner? Jag jobbar hela jävla veckan som kommer och jag vet vilket helvete det är att åka till och från jobbet med massa gapande och bråkande horungar på vagnen.

Förslag hur man stoppar skiten?
Citera
2011-07-16, 21:50
Medlem
WindowsSetups avatar
Jag håller med till 100%! Man kanske kan gå till komunen. Fast vad kan dom göra?
Citera
2011-07-16, 21:54
Medlem
Thelightbluebirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WindowsSetup
Jag håller med till 100%! Man kanske kan gå till komunen. Fast vad kan dom göra?
Komungubbarna får väl pengar för att ungarna är här så det vill dom väl inte ha bort. Fast fick man verkligen visa vilket helvete det ställer till i kollektivtrafiken under denna veckan så kanske dom kunde fixa GC-bussar eller flytta skiten någon annan stans.
Citera
2011-07-16, 21:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelightbluebird
Idag såg jag dom igen. Horungarna har landat. Jag förstod inte språket väl inne i min matbutik. Men dom snattade helt öppet. Vad bra då blir det bara dyrare priser för oss senare. Tack för det...

Hur kan man få denna skit att läggas ner? Jag jobbar hela jävla veckan som kommer och jag vet vilket helvete det är att åka till och från jobbet med massa gapande och bråkande horungar på vagnen.

Förslag hur man stoppar skiten?

Håller med..Trött på skiten...Vad är det för fel denna stans styrande..som bara verkar "älska" alla arrangemang..vad det än är..? Och ingen har frågat folket vad man tycker om detta..utan förutsätter att alla bara älskar den "mix" av folk som samlas..

Jag tycker att det har blivit åt helvete för stort iaf.
Senast redigerad av Steff83 2011-07-16 kl. 22:00.
Citera
2011-07-16, 22:03
Medlem
De flesta större evenemang medför ju en hel del problem också. Vet inte hur Gothia Cup står sig mot andra evenemang när det gäller skit. Men cupen har ju blivit ett starkt varumärke för staden & har stark tradition & fotfäste så att lägga ner skiten känns väl avlägset.

När jag var med så var det 2-3 stycken i laget som blev hemskickade pga snatteri. Har för mig att det var helt meningslösa grejer de snott så att det handlade om att snatta för snattandets skull. Dock tillhörde dem det självutnämnt "balla kriteriet". Tror inte att det är så vanligt att hela lag väller runt & plundrar.
Citera
2011-07-16, 22:06
Medlem
WindowsSetups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
De flesta större evenemang medför ju en hel del problem också. Vet inte hur Gothia Cup står sig mot andra evenemang när det gäller skit. Men cupen har ju blivit ett starkt varumärke för staden & har stark tradition & fotfäste så att lägga ner skiten känns väl avlägset.

När jag var med så var det 2-3 stycken i laget som blev hemskickade pga snatteri. Har för mig att det var helt meningslösa grejer de snott så att det handlade om att snatta för snattandets skull. Dock tillhörde dem det självutnämnt "balla kriteriet". Tror inte att det är så vanligt att hela lag väller runt & plundrar.

Har du tröttnat på det?
Citera
2011-07-16, 22:07
Medlem
WindowsSetups avatar
Man skulle ju kunna starta en facebook sida!
ursäkta för dubbel-kommentar
Citera
2011-07-16, 22:09
Medlem
Thelightbluebirds avatar
Citat:
Man skulle ju kunna starta en facebook sida!
ursäkta för dubbel-kommentar

Vadå finns inte det redan? har inte det själv men nu som har kan väl skapa den i så fall
Citera
2011-07-16, 22:20
Bannlyst
Säg bara åt de att hålla käften.
Citera
2011-07-16, 22:21
Medlem
Citat:
Har du tröttnat på det?

Ingen aning, bor inte i Göteborg. Men ur spelarsynpunkt är det ju övervärderat att bo i gympasal med en massa idioter & lira några matcher som egentligen inte är ett skit mer prestigefulla än vanliga seriematcher. Vissa killar som egentligen lagt av, minns jag började på nytt med fotboll bara för att komma med till Gothia Cup. För att sedan sluta igen direkt efter. Så det är väl just det här med att komma iväg & härja som är halva grejen.

Men visst, har man bra laganda så kan det säkert vara kul. Kan inte påstå att vi hade det i vårt lag.
Citera
2011-07-16, 22:30
Medlem
WindowsSetups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelightbluebird
Vadå finns inte det redan? har inte det själv men nu som har kan väl skapa den i så fall

Eftersom att jag inte hittade någon sådan sida på facebook så gjorde jag en själv!
Välkommen att gilla och berätta för era vänner!
https://www.facebook.com/pages/STOPPA-GOTHIA-CUP/123426557748069?skip_nax_wizard=true&sk=page_getti ng_started#!/pages/STOPPA-GOTHIA-CUP/123426557748069?sk=wall
Om du inte har facebook: gå med och gilla
Citera
2011-07-16, 23:09
Medlem
plaskets avatar
Skär sönder näten i målen.
Kör med jordfräs över planerna.
Prickskjut med luftgevär på spelarna.
Ring och bombhota inför alla matcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera