Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-16, 17:00
  #1
Medlem
Hejsan!

Det är så att jag använder mig utav canal digital för att kolla på tv:n. Helt plötsligt så kan jag bara se kanaler ifrån 170-239 dem andra kommer man inte åt, hur kommer det sig? Är det någon som har en lösning?
Citera
2011-07-16, 17:16
  #2
Medlem
Starta om boxern bara, låt den vara avstängd ca 15sek innan du startar den igen. Återkommer problemet så kontakta Canaldigitals kundtjänst
Citera
2011-07-16, 20:56
  #3
Medlem
DennisOlofs avatar
Gör ny kanalsökning. Kolla att boxen säger att signalen är bra. Antar TS har parabol.
Citera
2011-07-29, 19:45
  #4
Medlem
Troligtvis har du hamnat bland radiokanaler eller liknande och då ska det finnas en knapp man kan trycka på som gör att du kommer tillbaka till tvkanalerna, har för mig att det var en röd knapp (combo-box).
Ring kundtjänsten annars..
Citera
2011-08-02, 12:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maharajah23
Troligtvis har du hamnat bland radiokanaler eller liknande och då ska det finnas en knapp man kan trycka på som gör att du kommer tillbaka till tvkanalerna, har för mig att det var en röd knapp (combo-box).
Ring kundtjänsten annars..


Instämmer med Maharajah.. Den röda knappen är den som är vid de blå/gröna/gula.
Citera
2011-08-02, 13:13
  #6
Medlem
tigerrakets avatar
Har du betalt räkningen?
Inget sådant prova på skit?
Kan ibland vara signalstörningar
Koppla ur boxen ur vägguttaget och vänta i en halv minut. Koppla sedan in den igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback