2011-07-16, 00:09
Medlem
Tjaah var och fick en liten påse med vitt pulver som luktar lite anis/lakrits men vet inte vad det heter och personen som gav det till mig minns inte vad det heter heller, det ska vara lite som MDMA och ketamin, man blir tydligen väldigt skev som på bra E och man får robot-limbs...

Är det någon som känner igen detta? Har som regel att alltid efterforska nya substanser innan jag intar dem.
Så lite gammal godhjärtad Flashback hjälp eftersökes innan kvällen är slut!

Peace!
Citera
2011-07-16, 00:12
Medlem
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men ta det bara och kom med en tripprapport sen.

Lycka till!
Citera
2011-07-16, 00:29
Medlem
hahah okeej, kan ju tillägga att det smakar som et luktar alltså lite anis/lakrits och lite beskt...
Men han sade att det jag fick var en greit dos, så jag splittar allt med en polare då lär det ju inte hända något allt för knasigt
Citera
2011-07-16, 00:50
Medlem
Det kändes väldigt fint i snoken lite bubbligt och svalt efteråt, nu är det bara att vänta och se
Citera
2011-07-16, 00:52
Bannlyst
Det är inte krossade MDMA-kristaller då?
Kan lukta anis-/lakritsaktigt.

Fixa bild så blir det lättare för oss...
Citera
2011-07-16, 01:04
Medlem
Det såg inte så kristalligt ut tänk dig typ florsocker lite små klumpar men annars väldigt fint, bilder kommer bli svårt att skaffa just nu men jag känner att hjärtat börjar slå lite mer så vi får se hur det kommer arta sig
Citera
2011-07-16, 02:06
Medlem
tjack utspätt med någon form av euforisk rc?
Citera
2011-07-16, 09:58
Medlem
Ja detta var intressant, kändes som någon form av benzo bara att hjärtat klappade i tre-takt inga problem att sova-
Dock kan ju allt bero på att det var en låg dos kan ju inte direkt säga att det var nått vidare roligt
Men mysigt det var det verkligen haha
Citera
2011-07-16, 21:49
Medlem
Lilabanans avatar
Låter lite som metyhoxetamine. Pröva att dra i dig typ 50mg, börjar du bli jätteskev är det garanterat MXE. Det kan även kännas som benso på låga doser, typ avslappnande.
Citera
2011-07-16, 22:44
Medlem
GlennGBGs avatar
Drar du i dig 100mg och över blir du rejält väck vill jag lova, så ta det lugnt om det nu verkar vara mxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in