Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-10, 14:19
  #349
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Man kan absolut bli förtjust i glädjeflickor. Har hänt mig med. Men det rimmar lite illa med Arnolds vana att bara ta halvtimmar och knulla tjejerna doggystyle. Det låter i mina öron mer som snabba skjut. Inte så mycket social interaktion.

Jag brukar avsluta i doggy. Helst BJ + 3 positioner.

Jag går många gånger på rummet och pratar med tjejerna både innan och efter knullet samt mellan sessionerna.
Social kemi är mycket viktigt.
Citera
2018-10-10, 00:13
  #350
Medlem
Arnold15s avatar
Så äntligen tillbaka i Düsseldorf efter senaste september-resan till Berlin.

Det blev 3 dagar:
Dag 1 Dolce Vita
Dag 2 Dolce Vita
Dag 3 Acapulco Gold


Sedan i somras dissar jag numera min tidigare favoritklubb Living Room, då både klienter och tjejer har försvunnit därifrån. Och inläggen på ISG har inte gett mig någon lust att återvända på ett tag.

Nåväl vad ska jag säga om Dolce Vita?
Lördag dag 1 mycket bra line-up med många tjejer. Numera är det klänning som gäller på lördagar efter kl. 20. Inträde 35 Euro om man kommer före kl 20. Skral "frukost" 1(kl. 14-18), men sedan (kl. 18-21) grillat i trädgården trots att det var oktober. Fri öl fram till kl. 22.

Dessvärre var min favorit Kelly upptagen hela dagen/kvällen med 1 klient, trots att jag sms:at henne i förväg. Men 3 bra sessioner med Ina, Mia (ny tjej) och Ina igen. 3 halvtimmar, varje session kel, BJ och sex i 3 positioner, och 3 HE.

Ett helt gäng finnar var på plats. Alla överviktiga, alla drack alkohol och blev fulla, och de flesta av dem misslyckades med sina sessioner enligt tjejer jag pratade med.

Dag 2 söndag var lugnare både avseeende tempo, antalet tjejer och klienter. Lite sur för att Kelly inte dök upp som hon lovat. Men 3 sessioner med Ela, Ina (igen) och dessvärre en halvdan session med Gloria. Den sistnämnda var helt ointresserad både före och efter sessionen - trots att jag varit med henne 3 gånger tidigare. Tog helt bort stinget från sessionen. Även denna dag grillat.

Ina, Ela och Mia blir det absolut återbesök till, men inga fler sessioner med Gloria.

Dag 3 blev det ACA Gold. Det var sig likt. Här har jag bara 2 favorittjejer: Crista och Maya. Till min lycka var Maya där (Crista på semester). Två sessioner med henne, en perfekt och en med lite ansträngning för nu var soldaten trött. Grymt bra tjej. Rekommenderas starkt. Mycket verbal och social. Annars bra valuta för pengarna då endast 20 Euro i inträde. Maten är väl som på Artemis, men bara 1/4 av inträdet där. Dock svag frukost. Men å andra sidan fri öl.

Total kostnad per dag:
Dag 1 DV: 35 + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) = 215 Euro
Dag 2 DV: 35 + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) = 215 Euro
Dag 3 ACA: 20 + 50 (10 dricks) + 50 (10 dricks) = 120 Euro

Så totalt 550 Euro för 3 heldagar med relax, sauna, mat och dryck samt 8 sessioner.

Sedan gjorde jag för ovanlighetens skull en "Hermann" och kostade på mig 20 Euro för taxi till flygplatsen
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2018-10-10 kl. 01:12.
Citera
2018-10-10, 23:51
  #351
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Så äntligen tillbaka i Düsseldorf efter senaste september-resan till Berlin.

Det blev 3 dagar:
Dag 1 Dolce Vita
Dag 2 Dolce Vita
Dag 3 Acapulco Gold


Sedan i somras dissar jag numera min tidigare favoritklubb Living Room, då både klienter och tjejer har försvunnit därifrån. Och inläggen på ISG har inte gett mig någon lust att återvända på ett tag.

Nåväl vad ska jag säga om Dolce Vita?
Lördag dag 1 mycket bra line-up med många tjejer. Numera är det klänning som gäller på lördagar efter kl. 20. Inträde 35 Euro om man kommer före kl 20. Skral "frukost" 1(kl. 14-18), men sedan (kl. 18-21) grillat i trädgården trots att det var oktober. Fri öl fram till kl. 22.

Dessvärre var min favorit Kelly upptagen hela dagen/kvällen med 1 klient, trots att jag sms:at henne i förväg. Men 3 bra sessioner med Ina, Mia (ny tjej) och Ina igen. 3 halvtimmar, varje session kel, BJ och sex i 3 positioner, och 3 HE.

Ett helt gäng finnar var på plats. Alla överviktiga, alla drack alkohol och blev fulla, och de flesta av dem misslyckades med sina sessioner enligt tjejer jag pratade med.

Dag 2 söndag var lugnare både avseeende tempo, antalet tjejer och klienter. Lite sur för att Kelly inte dök upp som hon lovat. Men 3 sessioner med Ela, Ina (igen) och dessvärre en halvdan session med Gloria. Den sistnämnda var helt ointresserad både före och efter sessionen - trots att jag varit med henne 3 gånger tidigare. Tog helt bort stinget från sessionen. Även denna dag grillat.

Ina, Ela och Mia blir det absolut återbesök till, men inga fler sessioner med Gloria.

Dag 3 blev det ACA Gold. Det var sig likt. Här har jag bara 2 favorittjejer: Crista och Maya. Till min lycka var Maya där (Crista på semester). Två sessioner med henne, en perfekt och en med lite ansträngning för nu var soldaten trött. Grymt bra tjej. Rekommenderas starkt. Mycket verbal och social. Annars bra valuta för pengarna då endast 20 Euro i inträde. Maten är väl som på Artemis, men bara 1/4 av inträdet där. Dock svag frukost. Men å andra sidan fri öl.

Total kostnad per dag:
Dag 1 DV: 35 + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) = 215 Euro
Dag 2 DV: 35 + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) + 60 (10 dricks) = 215 Euro
Dag 3 ACA: 20 + 50 (10 dricks) + 50 (10 dricks) = 120 Euro

Så totalt 550 Euro för 3 heldagar med relax, sauna, mat och dryck samt 8 sessioner.

Sedan gjorde jag för ovanlighetens skull en "Hermann" och kostade på mig 20 Euro för taxi till flygplatsen

Ha,ha. En Herman Jag brände ju 500 Euro x2 på två trekanter på Palace förra veckan, plus ytterligare sessioner. Bara taxiresorna till och från Palace för de här två besöken gick på 140 Euro. Se min recension. Men i bland avundas jag dig som lyckas komma undan så billigt.
Citera
2018-10-12, 13:18
  #352
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Ha,ha. En Herman Jag brände ju 500 Euro x2 på två trekanter på Palace förra veckan, plus ytterligare sessioner. Bara taxiresorna till och från Palace för de här två besöken gick på 140 Euro. Se min recension. Men i bland avundas jag dig som lyckas komma undan så billigt.

Hemligheten att komma undan billigt och samtidigt ha bra sex är att etablera sig som stammis på mindre/medelstora sauna/FKK-klubbar. Alltså regelbundet besöka dessa klubbar. På mindre klubbar känner tjejerna igen dig - även de som du inte har haft sex med. Dessutom finns det ofta många tyska stammisar på dessa klubbar som garanterar att service-nivån håller en hög lägsta-nivå.
Citera
2018-10-12, 23:03
  #353
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Hemligheten att komma undan billigt och samtidigt ha bra sex är att etablera sig som stammis på mindre/medelstora sauna/FKK-klubbar. Alltså regelbundet besöka dessa klubbar. På mindre klubbar känner tjejerna igen dig - även de som du inte har haft sex med. Dessutom finns det ofta många tyska stammisar på dessa klubbar som garanterar att service-nivån håller en hög lägsta-nivå.

Ja tyvärr är jag oftast den tillfällige turisten istället. Bäst stämning har det varit på History i Basel då det är en liten klubb. I våras besökte jag klubben fyra dagar i rad. Då det är i snitt 14-15 tjejer på plats varje dag så hade jag snart knullat halva styrkan. Jag hade jättekul med tjejerna i baren och då och då gick jag till ett rum med en av dem. Annars satt vi och snackade i baren jag och tjejerna. Min favoritklubb.
Citera
2018-10-16, 19:56
  #354
Medlem
Hej!

Har aldrig varit på FKK. Vilken klubb är bäst om man vill kolla in det hela och får vara ifred samt GFE.

Vh Kalle


Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Hemligheten att komma undan billigt och samtidigt ha bra sex är att etablera sig som stammis på mindre/medelstora sauna/FKK-klubbar. Alltså regelbundet besöka dessa klubbar. På mindre klubbar känner tjejerna igen dig - även de som du inte har haft sex med. Dessutom finns det ofta många tyska stammisar på dessa klubbar som garanterar att service-nivån håller en hög lägsta-nivå.
Citera
2018-10-16, 23:01
  #355
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallllllle
Hej!

Har aldrig varit på FKK. Vilken klubb är bäst om man vill kolla in det hela och får vara ifred samt GFE.

Vh Kalle

GFE får du lättast i NRW, dvs området kring Düsseldorf. Schweiz är också bra. En del klubbar har non-approach där endast männen får ta kontakt med tjejerna. Bra om du vill vara ifred men jag tycker om när tjejerna är lagom på men kan ta ett nej utan att bli otrevliga.

Får se om Arnold kan ge dig ett experttips på bra nybörjarklubb. Att det är lätt att resa dit är ju också en faktor. Det är därför Artemis i Berlin är så populär bland Svenskar men där är det inte lätt att få GFE och du blir påhoppad hela tiden.
Citera
2018-10-17, 00:15
  #356
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallllllle
Hej!

Har aldrig varit på FKK. Vilken klubb är bäst om man vill kolla in det hela och får vara ifred samt GFE.

Vh Kalle

Boka en 3-4 dagars resa till Düsseldorf.

1 klubb per dag och testa vilken du trivs bäst med.

Finns flera att välja på.
Dolce Vita
Living Room
Acapulco Gold (Ratingen)
Acapulco (Velbert)
Magnum

Vill du veta öppettider och entrépriser googla fram deras hemsida.
Citera
2018-10-18, 18:39
  #357
Medlem
Hej!

Tack för svar. Jag vill pricka så rätt som möjligt direkt, vilken av dem du nämnde skulle du rekommendera som första, mest troligt bästa alternativ?

jag vill ju givetvis ha så snygga brudar som möjligt. Samtidigt blir det totalt meningelöst utan bra gfe.

Vh Kalle


Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Boka en 3-4 dagars resa till Düsseldorf.

1 klubb per dag och testa vilken du trivs bäst med.

Finns flera att välja på.
Dolce Vita
Living Room
Acapulco Gold (Ratingen)
Acapulco (Velbert)
Magnum

Vill du veta öppettider och entrépriser googla fram deras hemsida.
Citera
2018-10-18, 18:42
  #358
Medlem
Hej!

Tack för svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
GFE får du lättast i NRW, dvs området kring Düsseldorf. Schweiz är också bra. En del klubbar har non-approach där endast männen får ta kontakt med tjejerna. Bra om du vill vara ifred men jag tycker om när tjejerna är lagom på men kan ta ett nej utan att bli otrevliga.

Får se om Arnold kan ge dig ett experttips på bra nybörjarklubb. Att det är lätt att resa dit är ju också en faktor. Det är därför Artemis i Berlin är så populär bland Svenskar men där är det inte lätt att få GFE och du blir påhoppad hela tiden.
Citera
2018-10-18, 18:52
  #359
Medlem
Hej!

På vilka klubbar går tjejerna helt nakna och på vilka har dom bikini el liknande? (runt Dusseldorf)

Vh



Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Boka en 3-4 dagars resa till Düsseldorf.

1 klubb per dag och testa vilken du trivs bäst med.

Finns flera att välja på.
Dolce Vita
Living Room
Acapulco Gold (Ratingen)
Acapulco (Velbert)
Magnum

Vill du veta öppettider och entrépriser googla fram deras hemsida.
Citera
2018-10-18, 23:27
  #360
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallllllle
Hej!

På vilka klubbar går tjejerna helt nakna och på vilka har dom bikini el liknande? (runt Dusseldorf)

Vh

De flesta klubbar i NRW är saunaclubs. Kolla på hemsidan vad de kallar sig. På en saunaklubb har tjejerna bikini eller underkläder på sig. En dag i veckan är det oftast FKK-dag då tjejerna är helnakna.

På en FKK-klubb är det tvärt om. Helnaket utom någon dag i veckan då det är underklädesdag. Dessous Tage på tyska.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback