Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-13, 11:43
  #157
Medlem
No_fears avatar
Lite sent ute kanske men har just tagit mig igenom ljudboken och ett par frågetecken återstår.

Hägerströms såkallade chef bytte ut pengarna som Hägerström åkte iväg för tvätt med och behöll dom äkta själv. Varför kom aldrig det upp, det borde JW fått reda på rätt så snart.

Jorge hade foto på pengarna på sin mobil som var i bilen när han vart nerskjuten i slutet, varför fick inte polisen tag i den och kunde på så sätt även använda det för att binda ihop han med rånet. (visst inga starka bevis men kändes skumt att det inte togs upp) Och kändes som det borde ha funnits mer bevis på han mot värdetransportrånet än vad som radades upp där i tingsrätten (falska pass, telefonsamtal, sms m.m)

Lite frågetecken eller underliga saker hade boken men annars så var det en riktigt bra bok och var en riktigt spännande då man inte riktigt visste hur det skulle gå med alltihopa förrän det var klart.
Citera
2013-03-14, 22:00
  #158
Medlem
Flatroms avatar
Läste ut boken imorse, god damn vilka rysningar man fick när man insåg vem som egentligen låg bakom kontrakten på Kranjic'arna
Hoppas på en uppföljare!!
Citera
2013-05-05, 12:34
  #159
Avstängd
UncleDolanPlss avatar
Bumpar på denna. Läste den i somras, men nu kan jag inte hitta min bok längre.

Någon som minns mer exakt hur den slutade?

Citera
2013-05-16, 15:52
  #160
Medlem
Jag har alltid undrat vem Jetset Carl är. Har även läst de andra böckerna. Så vem är Jetset Carl IRL?
Citera
2013-05-17, 14:05
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKung
Jag kanske är helt tappad. Är inte denna trilogi (Snabba Cash, Aldrig fucka upp samt Livet DeLuxe.) Verklighets baserat?.


Vissa saker har hänt och vissa saker har författaren lagt till. Så lite av detta är verklighets baserat.
JW och Jokso fanns hos oss IRL.
Citera
2014-04-08, 19:31
  #162
Medlem
teamforce2s avatar
En fråga angående bokens slut och filmens slut.

Citera
2014-04-09, 00:16
  #163
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teamforce2
En fråga angående bokens slut och filmens slut.


Det hände inte i boken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback