Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-11, 12:39
  #1
Medlem
Jag träffade en kille på krogen i lördags. Vi snackade hela kvällen och han var jätte trevlig. Vi drog hem till honom sedan och jag sov där. Vi hade inte sex för jag sa att han inte skulle förvänta sig det eftersom jag inte är den tjejen.

På morgonen vaknade vi och han ville kramas massa och var jättemysig. Vi snackade ganska länge och han hade svårt att slita sig för han sa att han skulle göra frukost men kom aldrig till skott med det. Han sa ganska mycket att jag var söt o fin...

Sedan käkade vi och han satte på en film så jag skulle stanna längre?! Vi käkade och såg på filmen. Sen sa jag att jag skulle hem och han frågade efter mitt nummer och om vi skulle hitta på något någon dag. Jag sa: Ja visst! Han fick mitt nummer och messade ett "hej" när jag fortfarande var där för att jag skulle få hans nummer.

Nu är frågan
: Han har inte hört av sig igår (söndags) och jag funderar på om han vill att jag ska höra av mig eller ska jag vänta på att han gör det? Finns det någon regel? Verkar det som han kommer höra av sig?

Han är ca ~30 jag är ca ~20 om det spelar någon roll?!
Citera
2011-07-11, 12:46
  #2
Medlem
Bruc3s avatar
Riktigt jävla i-landsproblem..



Skriv till honom. Säg vad du tycker. Om du känner att det pirrar i kroppen, så skriv det. Med risk för att du kanske skrämmer bort honom. Men var ärlig. Säg vad du tycker och agera därefter.


Kvinnor är som en 3G mast från helvetet. Så många signaler som kan feltolkas och han ser troligtvis dig som flickvänsmaterial ( Firefox vill skriva packningsmaterial ) då du sagt att du inte är den typ av kvinna som ligger första kvällen.

Du har inget att förlora. Seså! Skriv ett sms!
Citera
2011-07-11, 12:46
  #3
Medlem
skogsbärets avatar
Om du känner dig så stressad över att han inte hörde av sig igår bör du ringa och kolla läget!
Citera
2011-07-11, 12:48
  #4
Medlem
UpptagenIdiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quarus
Jag träffade en kille på krogen i lördags. Vi snackade hela kvällen och han var jätte trevlig. Vi drog hem till honom sedan och jag sov där. Vi hade inte sex för jag sa att han inte skulle förvänta sig det eftersom jag inte är den tjejen.

På morgonen vaknade vi och han ville kramas massa och var jättemysig. Vi snackade ganska länge och han hade svårt att slita sig för han sa att han skulle göra frukost men kom aldrig till skott med det. Han sa ganska mycket att jag var söt o fin...

Sedan käkade vi och han satte på en film så jag skulle stanna längre?! Vi käkade och såg på filmen. Sen sa jag att jag skulle hem och han frågade efter mitt nummer och om vi skulle hitta på något någon dag. Jag sa: Ja visst! Han fick mitt nummer och messade ett "hej" när jag fortfarande var där för att jag skulle få hans nummer.

Nu är frågan
: Han har inte hört av sig igår (söndags) och jag funderar på om han vill att jag ska höra av mig eller ska jag vänta på att han gör det? Finns det någon regel? Verkar det som han kommer höra av sig?

Han är ca ~30 jag är ca ~20 om det spelar någon roll?!
Hans sambo kom väl hem i helgen efter en att har varit bortrest under helgen pga någon jobb-konferens, så det är nog kört för din del.

Äh, skämt åsido... Det är väl bara att höra av sig, om han inte svarar så är det första jag skrev nog sant.

Bättre att höra av sig än att bara sitta och vänta. Grattis till första inlägget förresten.
Citera
2011-07-11, 12:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruc3
Riktigt jävla i-landsproblem..



Skriv till honom. Säg vad du tycker. Om du känner att det pirrar i kroppen, så skriv det. Med risk för att du kanske skrämmer bort honom. Men var ärlig. Säg vad du tycker och agera därefter.


Kvinnor är som en 3G mast från helvetet. Så många signaler som kan feltolkas och han ser troligtvis dig som flickvänsmaterial ( Firefox vill skriva packningsmaterial ) då du sagt att du inte är den typ av kvinna som ligger första kvällen.

Du har inget att förlora. Seså! Skriv ett sms!

Då väntar han alltså på att jag ska höra av mig? Är jag inte för "på" då? För tidigt?
Citera
2011-07-11, 12:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpptagenIdiot
Hans sambo kom väl hem i helgen efter en att har varit bortrest under helgen pga någon jobb-konferens, så det är nog kört för din del.

Äh, skämt åsido... Det är väl bara att höra av sig, om han inte svarar så är det första jag skrev nog sant.

Bättre att höra av sig än att bara sitta och vänta. Grattis till första inlägget förresten.

Någon sambo verkar han inte alls ha. Hans lägenhet var för mycket ungkarls-kille och inga tecken på det. Tack fan
Citera
2011-07-11, 12:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Om du känner dig så stressad över att han inte hörde av sig igår bör du ringa och kolla läget!

Är det inte bättre att börja mjukt med ett sms?
Citera
2011-07-11, 12:55
  #8
Medlem
Update: Han skickade just ett sms Kanske var jag för ivrig?
Citera
2011-07-11, 12:56
  #9
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quarus
Update: Han skickade just ett sms Kanske var jag för ivrig?


Vänta lite med att svara, var inte för lätt, skynda långsamt.
Citera
2011-07-11, 12:59
  #10
Medlem
Sherekhans avatar
Vad stod det i smset du fick?
Citera
2011-07-11, 13:00
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Vänta lite med att svara, var inte för lätt, skynda långsamt.

Just det problemet har jag. Fastnar jag för en kille kan jag vara rätt så toffel. Vill verkligen inte vara det och har fått fan för det i andra förhållanden men nu är det för sent. Skickade just ett tillbaka. Ska jag vara svår? Blir inte killar irriterade på det eller gillar de jagandet?
Citera
2011-07-11, 13:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Vad stod det i smset du fick?

Att han jobbade och frågade om jag sovit gott. Mest lite allmänt och lite blinksmiley. Ingen fråga förutom om jag sovit gott. Sedan kram i slutet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback