• 30 249 online
  • 1 128 504 medlemmar
  • 58 551 119 inlägg
2011-07-10, 19:05
Medlem
eXtremos avatar
Vet inte riktigt om det är någonting värt att posta här, men iaf.

"Kommentar från Kullbert: Hänger du på flashback?
Jimmie Åkesson: Nej, det var många år sedan."

http://www.aftonbladet.se/debatt/article13302927.ab

2.41
Citera
2011-07-10, 19:08
Medlem
salxars avatar
Helvete vad coolt. Nu vet vi att han har FB-kuk iaf
Citera
2011-07-10, 19:08
Medlem
RegnNatts avatar
Han hängde här när det var trvvve.
Citera
2011-07-10, 19:12
Medlem
Kent-Herberts avatar
Var jag som frågade om någon undrar.
Citera
2011-07-10, 19:13
Medlem
Harpo.Marxs avatar
hela Sverige är väl här snart och halva Norge.
han har inte postat på länge Jimmie
Senast redigerad av Harpo.Marx 2011-07-10 kl. 19:18.
Citera
2011-07-10, 19:18
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Då vet vi iaf var han har lärt sig att diskutera
Citera
2011-07-10, 19:26
Medlem
swebarbs avatar
Tro fan han läser här lite då och då..
Citera
2011-07-10, 19:27
Medlem
MrJackssons avatar
Det känns som att han endast säger så för att inte kopplas till Flashback som fenomen. "Vad tycker du om det här och det här och det här, då?" Aftonbladet skulle be Åkesson stå till svars för 30'000'000 inlägg där vi bl.a. finner kvinnofientlighet, rasbiologi, och - Gud förbjude! - yttrandefrihet. Att användare på Flashback har räddat liv hos självmordsbenägna individer, samt fått fram namn och hjälpt polisen, det skulle Åkesson inte få bära ansvaret för (inte för att han egentligen har någon rätt till det).

Jag känner att mitt inlägg blir lite flummigt, men poängen är att det finns ingen svensk man som inte hänger på Flashback. Jag menar ... Jag känner massa som inte direkt är politiskt allierade med mig, men tro fan att de sitter på Flashback och tittar till Heta Ämnen då och då. Flashback är Sveriges svar på ... ehm ... Har andra länder ens någon motsvarighet till Flashback?

Aja. Det finns helt enkelt ingen chans att Åkesson inte besöker Flashback, och då återstår det bara att han ljuger för att han inte vill stå till svars för allt som skrivs här. Det är synd att han ska behöva ljuga för att Aftonbladet är så manipulativa i sitt beteende att de skulle få en artikel att se ut som att Åkesson håller med om allting som skrivs på Flashback. Det är ett diskussionsforum för i helvete, där folk - otroligt nog - diskuterar med blandade åsikter. De på Aftonbladet kan inte relatera till det här då alla tycker likadant där borta.

Viva la Flashback!
Citera
2011-07-13, 17:00
Medlem
CrimsonIdols avatar
Ja Mr Jackson, så är det garanterat.
Tyvärr så har ju FB det rykte det har, felaktigt tycker givetvis jag, men orkar inte slåss mot "väderkvarnarna" för jämnan.

Hade Åkesson svarat ja på frågan så hade det garanterat genom nån rubrik/löpsedel/antydning/vinkling från AB:s sida sett ut som att han håller med de mest vildsinta användarna här på FB.
Detta hade passat AB som handen i handsken(vilket djävla uttryck )

Så i nån slags politisk "hålla ryggen fri" mening gjorde han väl rätt som inte svarade ja, även om jag inte för ett ögonblick tror han är sanningsenlig.

//Crimson
Citera