Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-10, 17:06
  #1
Avstängd
Har på senare dagar känt att jag mycket gärna velat ha någon i sängen med mig. Någon som jag kan jucka emot på natten så sömnen slår mig lite hårdare och sådär. Och någon jag kan slicka på också. Har aldrig haft tjej eller liknande och sådär

Nej, men mår fan bra nu och vill ha, ja! Har mest pratat med tjejer och sådär på da intranet, och ofta sådana som kräver att man flyger flygplan eller sådär och så.

Bor i stor Konnektistad. Staden är dock helt sjuk alltså.

Men åter till ämnet då! Var kär i en tjej lite grann sådär för någon månad sedan. Har varken sett eller (någonsin)pratat med henne på just en månad alltså, och det där "kära" har kanske försvunnit lite och sådär. Det enda jag vet om henne är att hon är snygg(!) och lite skygg. Det kan dock vara en charad från hennes sida, man vet ju aldrig så att säga.

Var även lite inne i en annan för något år sedan(lite mer än den för en månad sedan dessutom!). Mitt tycke för henne försvann dock rätt snabbt då mitt sinne utvecklades! Hon försvann ner i avgrunden av mitt förbrukade förflutna sinne så att säga. Måste påpeka att det var en helt otrolig upplevelse. En dag var jag kär i henne, sedan ett år senare(eller så) föraktade jag henne. Hon förlorade betydelse för mig närmare bestämt, och det var mycket bra, för hon hade inte bara en pojkvän; hon var konstig också!

Så! Har ni tips eller sådär!?

Skriv gärna!



-Midd!
Citera
2011-07-10, 17:09
  #2
Medlem
Hur gammal är du?
Citera
2011-07-10, 17:10
  #3
Medlem
irkens avatar
Vad i helvete..
ont;Du kan ju börja med att gå ut och börja prata med tjejer på krogen till exempel, om du nu har ålder inne vilket du borde ha. Vad är konnektistad förresten?
Citera
2011-07-10, 17:11
  #4
Medlem
Pontus900s avatar
http://imageshack.us/photo/my-images...695788533.jpg/
Gå ut på krogen/skaffa en hobby där tjejer är närvarande
Citera
2011-07-10, 17:12
  #5
Medlem
gyllenesnitt1s avatar
Vill du ha tips på hur man får en flickvän?
/m
Citera
2011-07-10, 17:13
  #6
Medlem
Nepposs avatar
Förstod nästan ingenting.
Satsa på tjejen du höll på med då om du så gärna vill ha en tjej, sen är det ju bra att ha en tjej du faktiskt är kär i så att du inte ger falska förhoppningar.
Citera
2011-07-10, 17:16
  #7
Medlem
Herr.Vakens avatar
Vad fantstiskt att du vet vad du vill. Nu när du vet vad du vill så gäller det att du sträcker ut och hämtar det. Detta kan dock vara svårt ibland då rädslor kan komma att fälla krokar framför dina ben.

Jag såg en dokumentär om en kille som skulle söka upp alla sina ex och fråga dem varför dem (har fortfarande inte lärt mig när man behöver använda dem och dom. Någon?) dumpade honom. I en scen går han på stan och frågar varenda tjej han är attraherad av utav ifall hon vill ha sex. Det tar inte särskilt lång tid innan han får napp, ett nummer och dom träffas igen och har sex.

Besvärligt nog så är han en rätt deprimerad kille så jag har för mig att han inte får upp den. Men ja, där ser du. Go get'em cowboy! Kom ihåg att ha väck dina äganderättsbehov. Det kväver kärleken, fast jag kan ha fel.
Citera
2011-07-10, 17:19
  #8
Medlem
Tagga ner och var inte för på, du verkar helt hyper ^^. Sluta skriv med tjejer som kräver att du är pilot och sådär o så.

Kan ge dig ett tips, du tar volvo 245:an med biltema cd-player och spelar högt " Uncle Kracker - drift away "

Give me the beat boys and free my soul, i wanna get lost in your rock n roll and drift away... Garanterat att du får napp.
Citera
2011-07-10, 17:23
  #9
Medlem
RancorFeeders avatar
Du verkar vara en riktigt positiv människa, all power to you! Det behövs när alla andra svenskar verkar vara så jäkla bekymrade och allvarliga hela tiden!
Citera
2011-07-10, 19:02
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Hur gammal är du?

19 bro!

Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vad i helvete..
ont;Du kan ju börja med att gå ut och börja prata med tjejer på krogen till exempel, om du nu har ålder inne vilket du borde ha. Vad är konnektistad förresten?

Konnektistad är Konnektistad.

Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
http://imageshack.us/photo/my-images...695788533.jpg/
Gå ut på krogen/skaffa en hobby där tjejer är närvarande

Krogen är tyvärr(för ditt inlägg) 100% uteslutet. Jag är emot utelivet. Det går ju trots allt ut på att gå ut och träffa tjejer endast för den sexuella interkårsen. De personer som gör detta är svaga individer(kåta). De är kåta och kan omöjligen stå emot sin sexuella lust. Pga deras sexuella svaghet är dessa människor skyldiga sin kropp sexuell stimulans. Jag ser människor som har sex endast för sex som svaga.

Om en person stolt berättade för mig hur många denne(tjej eller kille spelar ingen roll) hade haft sex med skulle jag inte bli imponerad. Jag skulle bli äcklad. Sådant imponerar mig inte; det får mig att kräkas...

Usch, fy och blä!

Citat:
Ursprungligen postat av gyllenesnitt1
Vill du ha tips på hur man får en flickvän?
/m

Om så min gode herre behagar går det bra att giva mig råd .

Citat:
Ursprungligen postat av Neppos
Förstod nästan ingenting.
Satsa på tjejen du höll på med då om du så gärna vill ha en tjej, sen är det ju bra att ha en tjej du faktiskt är kär i så att du inte ger falska förhoppningar.

Den här kärlekskänslan är bland det bästa jag har fått känna på. När denna känsla sprudlar är motivationen 200%. Dock kommer denna känsla inte ofta och är dessutom inte konstant. För mig har den avtagit lite måste jag påpeka.

Men du har rätt! Jag får ta och stöta på den där tjejen och se vad som händer! Vem vet, känslorna kanske kommer tillbaka. De kanske t.om får motivationen att verka i 300%.

Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
.

.
Citera
2011-07-10, 19:17
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Vad fantstiskt att du vet vad du vill. Nu när du vet vad du vill så gäller det att du sträcker ut och hämtar det. Detta kan dock vara svårt ibland då rädslor kan komma att fälla krokar framför dina ben.

Jag såg en dokumentär om en kille som skulle söka upp alla sina ex och fråga dem varför dem (har fortfarande inte lärt mig när man behöver använda dem och dom. Någon?) dumpade honom. I en scen går han på stan och frågar varenda tjej han är attraherad av utav ifall hon vill ha sex. Det tar inte särskilt lång tid innan han får napp, ett nummer och dom träffas igen och har sex.

Besvärligt nog så är han en rätt deprimerad kille så jag har för mig att han inte får upp den. Men ja, där ser du. Go get'em cowboy! Kom ihåg att ha väck dina äganderättsbehov. Det kväver kärleken, fast jag kan ha fel.

Jag håller med dig till 120% Det är super när man vet vad man vill! Det där lät väldigt positivt för honom! Hoppas han fick njuta av en riktig jävla bamseorgasm eller sådär . Jag tror dock inte att jag vill gå ut på stan och fråga slumpmässiga tjejer om de vill ha sex.

För mig ska äganderättsbehov vara lika med 0 i ett förhållande. Om/när jag får tjej äger jag inte henne. Om en man/kille säger/tycker att han äger sin tjej ska han, enligt mig ha stryk av mig. Ring Gustav!

Citat:
Ursprungligen postat av wassberg-.-
Tagga ner och var inte för på, du verkar helt hyper ^^. Sluta skriv med tjejer som kräver att du är pilot och sådär o så.

Kan ge dig ett tips, du tar volvo 245:an med biltema cd-player och spelar högt " Uncle Kracker - drift away "

Give me the beat boys and free my soul, i wanna get lost in your rock n roll and drift away... Garanterat att du får napp.

Ja, och sådär och så. Det gäller liksom att ha tjejerna på ett okej avstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Du verkar vara en riktigt positiv människa, all power to you! Det behövs när alla andra svenskar verkar vara så jäkla bekymrade och allvarliga hela tiden!

Ja, alltså. Jag testade att vara negativ, sedan testade jag att vara positiv kort därpå. Jag föredrog att vara positiv, så jag beslöt mig för att fortsätta på det spåret .
Citera
2011-07-10, 20:17
  #12
Medlem
zorb89s avatar
Bra att du bestämt dig för tjej och inte kille då
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback