Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-10, 14:36
  #1
Medlem
CandyCunts avatar
är det normalt att vilja ha en svartsjuk och kontrollerande pojkvän?
självklart tycker jag att det kan bli jobbigt ibland om det blir "för mycket", annars tycker jag bara att det är gulligt och jag känner att han bryr sig.
jag vet inte hur det är med alla, men jag tror att tjejer uppskattar det mer än killar. eller har jag fel?
Citera
2011-07-10, 14:39
  #2
Medlem
Va?! Nej bevare mig. Jag tycker att man ska kunna lita på varandra, jag.

Hela badboykonceptet verkar vara lite av din kopp te?

Får jag fråga vad du menar med "kontrollerande"?
Citera
2011-07-10, 14:39
  #3
Medlem
Elvensteeds avatar
En svartsjuk och kontrollerande pojkvän låter inte som något positivt alls. Du måste ju dessutom tänka på att svartsjukan och kontrollbehovet är uttryck för att personen mår dåligt, och jag har svårt att se varför man skulle vilja ha en pojkvän som inte mår bra?
Citera
2011-07-10, 14:46
  #4
Medlem
CandyCunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvensteed
En svartsjuk och kontrollerande pojkvän låter inte som något positivt alls. Du måste ju dessutom tänka på att svartsjukan och kontrollbehovet är uttryck för att personen mår dåligt, och jag har svårt att se varför man skulle vilja ha en pojkvän som inte mår bra?

jo men... jag vet inte vad det är, jag mår bra av det i ett förhållande iallafall, konstigt nog
Citera
2011-07-10, 14:49
  #5
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CandyCunt
jo men... jag vet inte vad det är, jag mår bra av det i ett förhållande iallafall, konstigt nog

Så du mår bra av att din partner mår dåligt? Låter rätt sadistiskt.
Citera
2011-07-10, 14:50
  #6
Medlem
CandyCunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Så du mår bra av att din partner mår dåligt? Låter rätt sadistiskt.

men jag ser det inte som att han mår dåligt, utan mer som att han bryr sig om mig och är rädd att förlora mig.. typ?
Citera
2011-07-10, 14:51
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CandyCunt
men jag ser det inte som att han mår dåligt, utan mer som att han bryr sig om mig och är rädd att förlora mig.. typ?

Så du menar att det känns lite smickrande, ungefär? Är du själv svartsjuk?
Citera
2011-07-10, 14:52
  #8
Medlem
Luriosans avatar
Om man har en väldigt svartsjuk och kontrollerande pojkvän är det så gott som menat för massor med bråk, som sedan gör att förhållandet spricker.

Frågar samma som pudrig, hur menar du med "kontrollerande"?
Citera
2011-07-10, 14:54
  #9
Medlem
Du har fel, svartsjuka och kontrollbehov är motbjudande egenskaper.

Om du inbillar dig att någon raderar dina killkompisars nummer och vill slå alla som tittar på dig gör det för att han gillar dig, glöm det. Det handlar om oförmåga till tillit, självcentrering och människoförakt. Sexigt som fan.
Citera
2011-07-10, 14:55
  #10
Medlem
CandyCunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Så du menar att det känns lite smickrande, ungefär? Är du själv svartsjuk?

ja ungefär så.
jo, jag är ju det tyvärr. vet själv hur jobbigt det är, så jag förstår alla som har det problemet.
men jag gillar när min pojkvän är det
Citera
2011-07-10, 14:57
  #11
Medlem
CandyCunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LingonGrovan
Du har fel, svartsjuka och kontrollbehov är motbjudande egenskaper.

Om du inbillar dig att någon raderar dina killkompisars nummer och vill slå alla som tittar på dig gör det för att han gillar dig, glöm det. Det handlar om oförmåga till tillit, självcentrering och människoförakt. Sexigt som fan.

whatever. vem vill ha en pojkvän som kan tänka sig att dela sin flickvän med alla andra
Citera
2011-07-10, 15:15
  #12
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CandyCunt
whatever. vem vill ha en pojkvän som kan tänka sig att dela sin flickvän med alla andra

Så du menar att om en kille litar på sin tjej när hon umgås med KOMPISA som råkar vara av manligt kön, så "delar" han henne med dem?

Du låter verkligen som skadat gods...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback