Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-05-19, 13:26
  #37
Medlem
Collegeblocks avatar
Gymnasiet när vi skulle sjunga i kör, varav läraren frågar om någon vet vad "mf" står för.

Varav en polare säger "motherfucker". Klassen utbrister i skratt (inklusive läraren).

Nåja, kanske inte det roligaste.. men sättet han sa det på var sjukt kul.
Citera
2017-08-07, 07:38
  #38
Medlem
På slöjden har precis gjort sin första smörkniv.

Läraren: det ser ut som en gädda!

Jag: Du ser ut som en gädda!
Citera
2017-08-07, 15:16
  #39
Medlem
Centralstimulantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvikkLunsj
För några år sen i gymnasiet. Läraren började morgonen (kl. 08:00) med att klaga på att några av oss alltid kom lite sent.

Läraren: blablabla... Ni ska komma hit precis kl 08! Följ Big Ben, då vet ni att ni kommer till rätt tid, den visar alltid tiden helt precist!

Jag: Ehm, om vi skulle komma hit när Big Ben visar 08:00 hade vi kommit en timme för sent, eftersom den är i en annan tidszon...
Nej, däremot en timme för tidigt
Citera
2017-09-12, 13:17
  #40
Medlem
kommer aldrig glömma svenskalektionen då läraren hjälpte eleven framför oss och min kompis sa hennes namn konstant till henne tills hon skarpt sa åt han att vara tyst och vänta. när hon var klar att hjälpa den framför vände hon sig argt som fan och frågade vad han ville. allt han sa var hej. fan va arg hon blev.



eller som när vi hade muntligt prov i grupper då samma vän ställde mängder av frågor som var självklara, jag själv blev trött och utbrast ''håll käften och ät mitt bajs'' Läraren sa åt mig men jag kunde inte sluta skratta
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback