• 1
  • 2
2002-11-14, 13:32
äldre konto (old)
Ej medlem
om jag slappnar av ordentligt.. sätter på musik som jag gillar o blundar så kan jag få väldigt vackra CEVS i opåverkat tillstånd, inte lika tilltagande som när man är påverkad men det visuella finns där. *whiiie*
jag klagar verkligen inte..
men även som ni andra upplever att när man blir trött eller koncentrerar sig på något föremål så rör det sig vagt.. vågar sig lixom..
det märkliga är att det sker bara på kvällen/natten..

tror nog att varför man har denna "störning" beror på att man ser saker och ting på ett psykedeliskt sätt och det är inte fel, tvärtom!
jag tackar psyedelia för mkt som den gett/lärt mig..

tänk vad alla antidrogmänniskor går miste om.. iaf om man tittar på den positiva sidan med just psykedelia..
Citera
2002-11-14, 14:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tripptroll
tänk vad alla antidrogmänniskor går miste om.. iaf om man tittar på den positiva sidan med just psykedelia..

*kompletterar*

det man inte vet nåt om lider man inte av iofs..

men de ska inte komma och argumentera när de inte har någon kunskap/erfarenhet om vad de talar om.

*söt* :roll:
Citera
2002-12-02, 15:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Shit, att få det bekräftat av andra tror jag nu kommer att förstärka effekten. Vad jag vet så går det inte över. Inte hos mig. Har lärt mig leva med det.
Känns rätt normalt nuförtiden.
Citera
2002-12-03, 19:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Syneffekter...

Jo det verkar som dom blir kvar permanent eller i alla fall rätt länge... om dom är så jävla kul vete fan... Rätt konstigt att inga som brukar skrämmas om drogers farliga effekter varnar för det här som faktiskt händer...

:roll:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in