2011-10-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dingman
ja jag vet allt om kj ,offret och natasha,allt e nog inte sagt än, natasha är häktad hon e mer insyltad än alla tror.

Ok, så då stämmer inte ryktet jag hörde om att hon sitter för ett knivslagsmål?

På vilket sätt är hon inblandad?
Citera
2011-10-12, 17:32
Medlem
Citat:
ja jag vet allt om kj ,offret och natasha,allt e nog inte sagt än, natasha är häktad hon e mer insyltad än alla tror.

Förresten, jävligt konstigt att det inte stått nåt mer i media...
Citera
2011-10-12, 17:50
Medlem
Citat:

som jag misstänkte men om hon e mera insyltat hur kom det sig att domen kom redan då :S om hon har en del i de borde dom väl ta henne i samband med allt :S usha fattar inte varför kj gjorde så. men men synd att han mats inte kan prata eller kan han det nu :S e du vän till kj du med?
Citera
2011-10-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serdu
Förresten, jävligt konstigt att det inte stått nåt mer i media...

det står inte om allt i media det vet jag själv och det e dumt att dom inte uppdaterar
Citera
2011-10-12, 18:15
Medlem
det va hon som planerade allt,att kj skulle komma en dag tidigare till gbg,han trodde att m var kvar i norrland..sen på natten så hjälpte d ju inte att kj hade 2.0 i promille.han minns inte så mycket av händelsen,men natascha vet allt och hon vittnade till mats fördel.men han kan inte säga nått....det är bara för hon ville komma åt hans lägenhet,,,stackars kj,s grabb
Citera
2011-10-12, 18:19
Medlem
Citat:
det va hon som planerade allt,att kj skulle komma en dag tidigare till gbg,han trodde att m var kvar i norrland..sen på natten så hjälpte d ju inte att kj hade 2.0 i promille.han minns inte så mycket av händelsen,men natascha vet allt och hon vittnade till mats fördel.men han kan inte säga nått....det är bara för hon ville komma åt hans lägenhet,,,stackars kj,s grabb

asså han har la haft problem med henne innan vad jag fattat det som, detta är fan inte sant hur kan en människa göra så när dom har barn ihop :S ne sedan vet man ju att han kan bli arg men med deras historia så ja jag vet inte vad jag ska säga om allt
Citera
2011-10-12, 20:08
Medlem
Citat:

Så du menar att hon planerade allt för att hon ville åt offrets lägenhet? Hon är ju skriven där med!

Hörde att barnet var i lägenheten...vilket såklart är förjävla tragiskt.
Tidningen realisten skrev att MF och KJ träffats och pucklat på varandra innan den aktuella natten. Vet du nåt mer om detta?
Citera
2011-10-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sketpratare
som jag misstänkte men om hon e mera insyltat hur kom det sig att domen kom redan då :S om hon har en del i de borde dom väl ta henne i samband med allt :S usha fattar inte varför kj gjorde så. men men synd att han mats inte kan prata eller kan han det nu :S e du vän till kj du med?

Har hört något om att han inte kan säga mer än några fåtal ord....antar att det handlar om de allra lättaste orden som "ja" och "nej" etc...
Citera
2011-10-13, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serdu
Har hört något om att han inte kan säga mer än några fåtal ord....antar att det handlar om de allra lättaste orden som "ja" och "nej" etc...

okej okej jag hoppas han kommer kunna prata han vet ju all sanning
Citera
2011-10-14, 22:12
Medlem
Det är så att hon sitter häktad för ett annat brott.
Hon högg en kille som låg och sov för ett tag sen.
Jag hoppas att grabben har det bra nu. Det var väl lite si och så med det förut.
Citera
2011-10-14, 22:17
Medlem
Hon har ju suttit förut för grov misshandel.
Hon var gravid med grabben när hon satt.
Så nu är det tredje gången hon är inblandad när kniven kommer fram.
Sammamträffande eller fritidssyssla?! För hur många gånger kan man skylla på att man var på fel plats vid fel tidpunkt? Hm?
Citera
2011-10-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoodmama
Hon har ju suttit förut för grov misshandel.
Hon var gravid med grabben när hon satt.
Så nu är det tredje gången hon är inblandad när kniven kommer fram.
Sammamträffande eller fritidssyssla?! För hur många gånger kan man skylla på att man var på fel plats vid fel tidpunkt? Hm?

ja hmm de kan man ju faktiskt undra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in