Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-11, 03:56
  #277
Medlem
krilleboy19s avatar
Jag har redan skrivit om detta i en liknande tråd och samma regler gäller där som förr. TS får inte uppvigla till brott enligt regel 1.04, så jag anser att din fråga fortfararande bör vara ett mysterium både för TS ocha alla andras skull..! Det rörde sig visst om en gammal mobbare och en våldtagare och det sistnämnda får snuten ta hand om. Och ifall det gäller mobbare så är det väl hög tid för TS att byta vänkrets istället för att öda sin tid på falska människor.
Citera
2011-10-11, 00:03
  #278
Medlem
Kariminells avatar
Söv ner mannen och begrav honom levande, en cirka fem meter under jorden?
Det borde väl lösa alla problem med kladd osv, rent teoretiskt.
Citera
2011-10-11, 13:17
  #279
Medlem
rent hypotetiskt.. att bjuda han på en lina "fultjack" så han får dra 3-400mg fast som i själva verket är mdpv borde väll göra jobbet.. uppmuntrar dig verkligen inte! men om man borde döda någon så borde de väll kunna vara effektivt? dock så bör du ej utföra.
Citera
2011-10-20, 19:31
  #280
Medlem
farmenSebastians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psao
rent hypotetiskt.. att bjuda han på en lina "fultjack" så han får dra 3-400mg fast som i själva verket är mdpv borde väll göra jobbet.. uppmuntrar dig verkligen inte! men om man borde döda någon så borde de väll kunna vara effektivt? dock så bör du ej utföra.

en teoretisk god ide....
bättre vore att leja en pundare/polare i hans närhet att göra grovjobbet
*däcka offret och få han att somna
deala med någon i hans närhet som får han att röka ner sig. Sen avtalar du tid när lägenheten ex skall vara tom för att hämta kroppen


Fast ärligt talat. Blanda in personer och skriva på flashback är ingen god ide alls.
Mitt obehagliga recept skulle lyda ungefär såhär:


Citera
2011-10-20, 21:49
  #281
Avstängd
CrackThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans.Ganz
Hej FB.

Jag har sedan ett par år förberett ett mord som jag ämnar att genomföra inom 2012 som går ut på att en gammal mobbare och numera även våldtäktsman ska försvinna från jorden. Planen är att ta honom när han efter sin sedvanliga kalasfylla är på väg hem med musik i öronen och hjärnan full med sprit. Några slag i huvudet så att han tuppar av på den ensamma skogsvägen, in i bilen och sedan bon voyage.

Sättet jag planerar att avrätta honom på är inte speciellt graciöst. Han kommer få plikta med att få halsen avskuren. Medveten eller medvetslös, det gör mig mindre. Det som spelar roll är att han ligger i min lya där jag förberett det mesta.

Nu har jag dock en fråga här. När mordet är avklarat och han har blödit klart så att säga så har jag två funderingar.

Först och främst vill jag stycka upp kroppen. Då jag bor i en lägenhet så kan det lätt bli lyhört och frågan är då om man ska använda sig av någon japansk bambusåg. Hört att de ska vara grymma på kött? Bara testat att såga träd med sådana men det gick hejdundrands bra. Någon som har något att säga om saken?

När detta är gjort har jag dessutom en till fundering som gör mig lite kluven. Jag planerar att göra mig av med kroppen såklart och främst har jag planerat att sänka honom i delar i en mindre sjö i Sverige. Dock så undrar jag om detta scenario skulle vara möjligt:

Om jag köper otroliga mängder kaustik soda och ger kroppen ett kaustiksode bad. Skulle det lösa upp kroppen då tills det bara återstod ben eller funkar det inte så? "brände" mig på kaustiksoda för några månader sen och det tuggade verkligen köttet av mig bokstavligen. Tänkte att om så lite kan göra så mkt på mig så undrar man ju vad en rejäl köttig överdos inte kan göra för underverk i ett porslinsbadkar?


Tack på förhand

Eder Frans.

Svavelsyra + salpetersyra + porslinsbadkar = underverk.

Om du nu ska göra det ordentligt. Passa dig för guldplomber och liknande metaller som kan sitta i kroppen. Sen är det bara att spola ned i princip. En grov förenkling, men något måste du få pyssla med själv.
Citera
2011-10-21, 00:51
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans.Ganz
Hej FB.

Jag har sedan ett par år förberett ett mord som jag ämnar att genomföra inom 2012 som går ut på att en gammal mobbare och numera även våldtäktsman ska försvinna från jorden. Planen är att ta honom när han efter sin sedvanliga kalasfylla är på väg hem med musik i öronen och hjärnan full med sprit. Några slag i huvudet så att han tuppar av på den ensamma skogsvägen, in i bilen och sedan bon voyage.

Sättet jag planerar att avrätta honom på är inte speciellt graciöst. Han kommer få plikta med att få halsen avskuren. Medveten eller medvetslös, det gör mig mindre. Det som spelar roll är att han ligger i min lya där jag förberett det mesta.

Nu har jag dock en fråga här. När mordet är avklarat och han har blödit klart så att säga så har jag två funderingar.

Först och främst vill jag stycka upp kroppen. Då jag bor i en lägenhet så kan det lätt bli lyhört och frågan är då om man ska använda sig av någon japansk bambusåg. Hört att de ska vara grymma på kött? Bara testat att såga träd med sådana men det gick hejdundrands bra. Någon som har något att säga om saken?

När detta är gjort har jag dessutom en till fundering som gör mig lite kluven. Jag planerar att göra mig av med kroppen såklart och främst har jag planerat att sänka honom i delar i en mindre sjö i Sverige. Dock så undrar jag om detta scenario skulle vara möjligt:

Om jag köper otroliga mängder kaustik soda och ger kroppen ett kaustiksode bad. Skulle det lösa upp kroppen då tills det bara återstod ben eller funkar det inte så? "brände" mig på kaustiksoda för några månader sen och det tuggade verkligen köttet av mig bokstavligen. Tänkte att om så lite kan göra så mkt på mig så undrar man ju vad en rejäl köttig överdos inte kan göra för underverk i ett porslinsbadkar?


Tack på förhand

Eder Frans.

för att slippa allt blod så häng killen upp och ner och skär ett snitt i halsen och låt blodet rinna ur kroppen i en hink eller liknande. Sen är de bara att gå lös...

OT:
__________________
Senast redigerad av johanofcourse 2011-10-21 kl. 00:54.
Citera
2017-09-19, 21:32
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanofcourse
för att slippa allt blod så häng killen upp och ner och skär ett snitt i halsen och låt blodet rinna ur kroppen i en hink eller liknande. Sen är de bara att gå lös...

OT:

Hur gick det? Åt du upp honom o bajsade kommunalt så är du safe. Tror du trollade om inte upp med bevis😊
Citera
2017-09-28, 22:38
  #284
Medlem
HotFreaks avatar
dumt att dra in han i bilen när du kan mörda han på plats. Dräm till han med en sten eller stryp han (rekommenderas). Drar du med han i bilen så kommer det finnas spår såsom hårstrån, dna osv. Och städar du bilen och polisen kollar igenom den så kommer det väcka misstankar att du städat den nyligen.

btw, hur gick det??
Citera
2017-12-14, 20:44
  #285
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Nu uppmanar jag inte till brott, men i teorin så skulle jag själv packa ned de olika kroppsdelarna i plastpåsar som jag lägger i ett par väskor. Jag skulle även lägga stenar i de olika plastpåsarna. Jag bokar sedan en biljett Göteborg - Fredrikshavn (eller någonting annat) och kastar sedan ned sakerna. Det måste vara någon årstid då det är mörkt så att risken minimeras för att någon ser en kasta ned saker i vattnet från fartyget.

Jag skulle även raka skallen av någon anledning. Det vore föga kul om mitt hårstrå på något sätt förstörde min ondskefulla plan. (Jag har kanske sett för mycket kriminalserier.)

Att köpa en båt borde väl också fungera, om man skulle ha råd, för då slipper man åka till Danmark endast för att göra sig av med ett par kroppsdelar.

Nåväl, allt det här är teoretiskt, självklart, då mord på våldtäktsmän är, ehm ... fel!

EDIT: Ehm ... rent teoretiskt, då, alltså, så bör man räkna med att man åker fast. Det finns ingenting likt 'det perfekta brottet'.

Det vore förövrigt intressant med statistik angående hur Sveriges ratio ser ut på att lösa mord per år.

Bra tips!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback