Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-14, 01:59
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Samma här, kopplar inte det...namnet, eller de ordet eller den betydelsen till något, inte via Google ens.
Kanske anagram?
Citera
2011-07-14, 03:27
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Samma här, kopplar inte det...namnet, eller de ordet eller den betydelsen till något, inte via Google ens.
Han heter Anti Avsan och är numera moderat riksdagsledamot. Det är Sven Anér som har pekat ut honom som Dekorimamannen.
Citera
2011-07-14, 14:37
  #15
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej,
det är DU som inte förstår vad jag menar.

Läs följande så blir du klokare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Ok jag är en idiot, nu när vi har det avklarat kan vi sluta gå offtopic.

Citera
2015-03-05, 09:09
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorotsApa
Anti Avsam sitter några meter ifrån mig just nu. Jag sitter och läser också nu om hur han verkligen vägrat att kommentera uppgifterna om hans anknytning till Palmemordet. Detta gör mig skitsur. Han tillhörde den polisgrupp som riktade stort hat mot olof palme. Detta är bekräftat. Vill bara konfrontera jäveln.

Vad ska jag göra?

Fråga honom om det var han som sköt Olof Palme. Du kanske får samma svar som en av hans gamla poliskollegor: https://cyberord.wordpress.com/2013/...almes-mordare/
Citera
2015-03-05, 09:23
  #17
Avstängd
EatThisMorons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberord
Fråga honom om det var han som sköt Olof Palme. Du kanske får samma svar som en av hans gamla poliskollegor: https://cyberord.wordpress.com/2013/...almes-mordare/
Tror knappast han suttit och stirrat på honom i ca 3 år och 8 månader, för att nu, på din uppmaning, fråga honom...

mvh
Citera
2015-03-05, 10:13
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Tror knappast han suttit och stirrat på honom i ca 3 år och 8 månader, för att nu, på din uppmaning, fråga honom...

mvh

Det går bra att fråga Anti Avsan idag; hans kontaktuppgifter finns på riksdagens hemsida. Pröva att fråga honom, vet jag! Riksdagsmän uppskattar när vanliga medborgare visar engagemang. Av någon anledning har han inte velat svara när jag har frågat honom.
Citera
2015-03-05, 14:55
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberord
Det går bra att fråga Anti Avsan idag; hans kontaktuppgifter finns på riksdagens hemsida. Pröva att fråga honom, vet jag! Riksdagsmän uppskattar när vanliga medborgare visar engagemang. Av någon anledning har han inte velat svara när jag har frågat honom.

Vad bevisar det? Vet han något eller är skyldig tror jag inte han erkänner det för en främmande person. Är han oskyldig och inte inblandad i mordet så är frågan befängd och varför skulle han då svara?
Citera
2015-03-05, 15:51
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murderrevolution
Vad bevisar det? Vet han något eller är skyldig tror jag inte han erkänner det för en främmande person. Är han oskyldig och inte inblandad i mordet så är frågan befängd och varför skulle han då svara?

Det bevisar huruvida en av Moderaternas ledande juridiska talespersoner och tillika medlem i justitieutskottet är beredd att yttra sig angående ett ytterligt mystiskt och mörklagt mord på en svensk statsminister. Tillräckliga misstankar föreligger mot Anti Avsan för att frågan inte alls ska vara befängd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback