Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-07, 15:14
  #1
Medlem
MorotsApas avatar
Anti Avsam sitter några meter ifrån mig just nu. Jag sitter och läser också nu om hur han verkligen vägrat att kommentera uppgifterna om hans anknytning till Palmemordet. Detta gör mig skitsur. Han tillhörde den polisgrupp som riktade stort hat mot olof palme. Detta är bekräftat. Vill bara konfrontera jäveln.

Vad ska jag göra?
Citera
2011-07-07, 15:19
  #2
Medlem
Wertyms avatar
Konfrontera honom?
Citera
2011-07-07, 15:39
  #3
Medlem
Falcãos avatar
Du ska naturligtvis konfrontera honom och sedan skriva vad som hände här. Blir mest underhållande så.
Citera
2011-07-07, 16:20
  #4
Medlem
jewclaws avatar
Du skall givetvis fråga om han tar den i tvåan.
Citera
2011-07-08, 08:12
  #5
Medlem
Coques avatar
Konfrontera du honom? Vad gjorde du/han?
Citera
2011-07-08, 11:49
  #6
Medlem
Fråga om han hängt utanför Dekorima nåt nyligen...
Citera
2011-07-08, 11:50
  #7
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coque
Konfrontera du honom? Vad gjorde du/han?

Han kanske gjorde det och numera är död med tanke på hans tystnad i tråden.
Citera
2011-07-08, 14:27
  #8
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorotsApa
Anti Avsam

Vad eller vem är Anti Avsam för nåt? Om det är ett namn, hur fan kan man heta så? För övrigt har jag inte hängt med nåt i Palme utredningen men efter att ha googlat på "Anti Avsam" samt sökt på youtube efter detta egendomliga namn har jag fortfarande kammat hem noll.
Citera
2011-07-13, 18:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Konfrontera honom?
Ja, att man konfronterar någon betyder att att man går fram till personen och "ställer denne mot väggen" så att säga. Det kan vara allt från att man säger "vad tror du att du håller på med?" till något lite mer handgripligt.

Blev det tydligare nu?
Citera
2011-07-14, 01:38
  #10
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ja, att man konfronterar någon betyder att att man går fram till personen och "ställer denne mot väggen" så att säga. Det kan vara allt från att man säger "vad tror du att du håller på med?" till något lite mer handgripligt.

Blev det tydligare nu?

Jag frågade inte vad "konfrontera" innebär utan jag uppmanade TS att konfrontera honom.

Citat:
Tex: Du kanske ska konfrontera honom?
Ja, du förstår vad jag menar.
Citera
2011-07-14, 01:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Ja, du förstår vad jag menar.
Nej, det är DU som inte förstår vad jag menar.

Läs följande så blir du klokare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
Citera
2011-07-14, 01:51
  #12
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRockers
Vad eller vem är Anti Avsam för nåt? Om det är ett namn, hur fan kan man heta så? För övrigt har jag inte hängt med nåt i Palme utredningen men efter att ha googlat på "Anti Avsam" samt sökt på youtube efter detta egendomliga namn har jag fortfarande kammat hem noll.

Samma här, kopplar inte det...namnet, eller de ordet eller den betydelsen till något, inte via Google ens.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback