• 1
  • 2
2011-07-06, 22:13
Medlem
Har aldrig provat den, blir skeptisk av att den ligger i konservburk. Kan ni som rosar den (och risar) beskriva vad det är. Tack!
Citera
2011-07-06, 22:16
Bannlyst
Köp en burk och pröva... Svårt och förklara lixom..
Citera
2011-07-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nocolus
Köp en burk och pröva... Svårt och förklara lixom..
Är den godare än wienerkorvar? Är den rå? förklara snälla. Har läst massa om den här inne, verkar vara kult men är den så god? Visst, skall köpa en burk i morgon.
Citera
Medlem
junazs avatar
Det är bara någonting speciellt med den korven, en särskild smak jag inte hittat någon annanstans... Även om den ligger i konservburk och kan tas för halvfabrikat(?) känns den genuin på något sätt. Mycket värd korv!
Citera
Medlem
Har inte ätit den sedan jag var ungkarl men då minns jag att jag åt den ganska ofta. Ganska god korvsmak, skall värmas försiktigt så den inte spricker .

Snygg burk, klassiskt namn och dessutom fick man den oftast vid trevliga tillfällen som liten så den hade pluspoäng från födseln liksom.
Citera
Medlem
Fickludds avatar
Jag tycker att den smakar ganska illa och den har låg kötthalt, om jag minns rätt. Här finns tråd: Bullens pilsnerkorv på burk
Citera
2011-07-06, 22:45
Medlem
Innehållsförteckningen är i alla fall häftig att läsa då det står att den innnehåller bl.a. Nothjärna,-lunga osv.
Möjligen därför den är så god kanske? Dock borde de andra korvarna också innehålla det...
Jag tycker att den är godare än andra korvar då det finns typ ett vattenlager mellan själva korven och skinnet som smakar som "korvlag".
Citera
2011-07-07, 00:59
Medlem
crusherzs avatar
Kommer ihåg att jag brukade käka den kall som "snack" tillsammans med HP sås förut, jäkligt gott.
Citera
2011-07-07, 02:09
Medlem
Spackelackans avatar
Inte för att jag är någon korvsnobb på något vis, men Bullens pilsnerkorv är på tok för fadd i smaken för mig. T.o.m Lithells varmkorv smakar mera.

Ungar brukar gilla den dock. Förmodligen för att den inte smakar så mycket.
Citera
2011-07-07, 21:12
Bannlyst
Har TS snaskat i sig Bullens vurre än då ? betyg vill vi ha...
Citera
2011-07-08, 08:34
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Har aldrig provat den, blir skeptisk av att den ligger i konservburk. Kan ni som rosar den (och risar) beskriva vad det är. Tack!

Varför blir du skeptisk av att den ligger i en konservburk?

Jag är inte så förtjust i Bullens pilsnerkorv, för låg kvalitet på korven och alldeles för lite kött.
Citera
2011-07-08, 11:26
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Det är smaken som skiljer den från andra korvar precis som att salami är godare än prickig korv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in