Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-11, 23:39
  #13
Medlem
Snates avatar
Prince Albert, penis-piercing

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_...al_piercing%29
Citera
2011-07-12, 15:24
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arketypen
Personligen tycker jag nipple, septum och earl är najs på killar. Givetvis är ju en PA "manligt" men kanske dumt att börja med men vad vet jag?

Nu har jag iofs plockat ut alla jag hade men jag började med en PA och som en första piercing är den faktiskt bra då det är en av de mest lättläkta som finns med både konstant rengöring (varje gång du tömmer blåsan) samt mycket blod som passerar område.
Smärtan var inte heller så farlig (var värre första gången jag tömde blåsan efter att jag tagit den), men hur mycket det känns är från individ till individ men den går direkt över efter sticket.

Och en navel på en kille är som jag ser det inget man ska börja med om man inte vill att alla ska skratta åt sig. Navel är om något en piercing som är förknippat med tjejer.
__________________
Senast redigerad av pajas357 2011-07-12 kl. 15:27.
Citera
2011-07-12, 15:38
  #15
Medlem
Svaret på frågan om piercing i bröstvårtan är att det gör skitont.
Man har i och för sig olika hög smärttröskel, men den som påstår att det inte alls gör ont är antingen en lögnare eller förlamad.
Citera
2011-07-12, 18:44
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElTortuga
Svaret på frågan om piercing i bröstvårtan är att det gör skitont.
Man har i och för sig olika hög smärttröskel, men den som påstår att det inte alls gör ont är antingen en lögnare eller förlamad.

Ja, en bröstvårta känns att sticka igenom en ring i och då speciellt på en kille (eller tjej med liten bröstvårta) då man i sådana fall får sticka genom vårtgården. Men hur mycket det känns är individuellt och smärtan är snabbt övergående, när ringen är i så är smärtan över (man kan vara lite öm men inte mer än så efter).
Citera
2011-07-12, 20:45
  #17
Avstängd
Placido-Domingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snate
Prince Albert, penis-piercing

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_...al_piercing%29

Nja, en sån vill jag nog inte ha....
Citera
2013-12-03, 00:34
  #18
Medlem
DET GÖR SÅÅÅÅ ONT!!!

Jag och en kompis piercade våra bröstvårtor idag och faaan vad ont det gjorde!
Brösten är ju redan känsliga och dra nålar igenom dem var väl sådär... men snyggt blev det. För min vän så gjorde det inte lika ont men för mig var det verkligen pain. Körde båda direkt för annars hade jag aldrig kommit tillbaka och gjort den andra, kan säga att andra bröstet gjorde mest ont.

har hål i naveln sedan innan och kan lätt säga att det gjorde mycket ondare i brösten. Men helt kalrt värt det. Funderar nu på att ta bort den jag har i naveln och bara köra brösten dock. Känns som lite för mkt metall annars.
Citera
2013-12-05, 10:41
  #19
Medlem
det sägs att bröstvårtan är en av de piercing som gör ondast att ta.

själv har man bara testa örona . ögonbrynet.. sen har man Prince albert och Ampallang
Citera
2013-12-11, 00:52
  #20
Medlem
det gör inte så jätte ont det sticker till lite sen blir det varmt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback