Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-20, 13:57
  #661
Medlem
Finns dom kvar i Landet?
Citera
2023-11-20, 17:29
  #662
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litelagomidag
Finns dom kvar i Landet?
Förmodligen inte...och innan någon jeppe lägger upp en bild på en medlem i väst från någon sunkig förortsetta..."en svala gör ingen sommar..."
Citera
2023-11-22, 11:02
  #663
Medlem
Vad jag har hört är Vagos mycket större än HA i Kalifornien. Jag tror att det är främst i USA de existerar. Vagos betyder "vagabond" på spanska, och grundarna var säkert mexare. Men när jag har sett dokumentärer om dem har där funnits väldigt många vita. De verkar vara som Bandidos, med vita och mexare.

Det är märkligt att alla MC-gäng hatar HA. Mongols, Bandidos, Vagos, Outlaws, Breed, Pagans osv. Är det någon slags avundsjuka för att HA ses som de största/mäktigaste? Vad är det egentligen som gör HA till de mäktigaste? Har de flest medlemmar? Kontrollerar de flest områden? Det verkar som om deras makt mest grundar sig i en image, då de var ett av de första 1%-gängen, och median har gjort dem kända.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback