Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-13, 08:57
  #649
Medlem
HollywoodHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PnBMT
När jag var på hemvägen från Custom Bike i Norrtälje i början av sommaren så körde jag bakom två Vagos. De var en bit ifrån så kunde inte riktigt läsa bottom rockern. Tror det stod Scandinavia i den.

Vagos MC Sweden ska bli spännande att följa. Hoppas att de går i samma spår som sina bröder i Cali och lever 1% livet som det ska vara och inte börjar med annan skit, som att starta upp crew osv...
Citera
2016-03-18, 16:06
  #650
Medlem
da_loofs avatar
Vad är aktuellt status för Vagos Örebro?
Lever dom?
Citera
2016-03-19, 11:04
  #651
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da_loof
Vad är aktuellt status för Vagos Örebro?
Lever dom?

Sist jag hörde nåt om dom så hade de flesta medlemmar gått över till nån annan MC klubb? Minns inte vilken...
Citera
2016-10-23, 11:01
  #652
Avstängd
kninsed445s avatar
Gangland Undercover handlar ju om Vagos MC take down.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gangland_Undercover

http://articles.latimes.com/2006/mar...cal/me-vagos10
Citera
2019-01-04, 02:42
  #653
Medlem
Jo såhär ligger det till:
Kyanoush Ghamgosar Saleh (Kya Cash) och hans bror Kaveh Ghamgosar Saleh vilket har byt namn till Kevin Melin förra året är egentligen 2 golare och Kya BOKSTAVLIGEN tränga sig in i Vagos MC i Stockholm sen Kaveh hans bror får en väst av Kya, ingen av de förtjänade västen iaf... Sen händer det något som båda gola och sätter dit några från Husby. Än idag dem letar efter båda och jag tror de bara därför Kaveh har byt namn så att han kan slippa allt det här, grabbarna besökte deras morsas lägenhet flera ggr under alla dessa år men dem är för fega att visa sig själva så att deras mamma kan ha lite lugn och ro, hur kan dem kalla sig själva män är en bra fråga! Hahahaha Kevin Melin, han satt 2 nätter arrest över att han hade kört på en tjej och sen när dem hade Polisanmält händelsen de försökte leka smart och hotade tjejens farsa och hade besökt han och hans familj och trodde att han bli rädd och dra tillbaka sin anmälan, farsan till bruden går direkt till Polisen IGEN och anmäller ännu en ny anmälan, anyways Kevin Melin (Kaveh Ghamgosar Saleh) blir gripen och efter 2 nätter när han kommer ut han lämna sin väst och kiss goodbye Vagos =)) What a ... Yeah you name it!!!
Citera
2019-01-04, 23:13
  #654
Avstängd
drrtys avatar
[quote=Rottan1|38311929]
Citat:
Ursprungligen postat av godmorgon1
vad hände med kia, är han fortfarande med i vagos?[/QUOT

Blev tydligen utslängd på BADSTANDING, för golning och för att ha utnyttjat minderåriga tjejer vad jag fick höra


Kiyanosh Sasha Gha_mgo_sar Saleh
1982_622-127_

Våxtorpsgränd 6 lgh 1203
125 73 Älvsjö



bor ofta hos sin mamma på kristallvägen 20, i västberga.

och även hos sin bror:

Kaveh Gha_mgo_sar Saleh
1984_6_2-1397

An_ton Johan_ssons väg 4 lgh 1601
176 69 Järfälla

har även en syster med passande namn :
Golnosh Gha_mgo_sar S_aleh
1977_923-082_

Rusthållarevägen 12 lgh 1001
192 78 Sollentuna
mer info kommer snart

Citat:
Ursprungligen postat av Rottan1
så här ser äcklet ut som utnyttjar minderåriga flickor kiyanosh ghamgosar "cash" "kya"
http://s1240.photobucket.com/albums/...nt=ijhbqpw.jpg

Det här skrevs 2012. Är han fortfarande en golare?
Citera
2019-01-04, 23:14
  #655
Avstängd
drrtys avatar
Jag är emot att hänga ut oskyldiga, jag tror inte hans syskon har med något att göra, men det var inte jag som skrev det. Jag bara undrar.

Finns vagos alls idag i sverige, eller evil crew, som många gick tillbaka till?

Har några gått till andra klubbar eller hade dom flesta ingen mc från början?
__________________
Senast redigerad av drrty 2019-01-04 kl. 23:16.
Citera
2019-01-05, 15:23
  #656
Medlem
[quote=drrty|66326060]
Citat:
Ursprungligen postat av Rottan1



Det här skrevs 2012. Är han fortfarande en golare?

En gng golare alltid golare, dem här bröderna har både blåst och golat rätt många...
Citera
2019-01-05, 15:27
  #657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jag är emot att hänga ut oskyldiga, jag tror inte hans syskon har med något att göra, men det var inte jag som skrev det. Jag bara undrar.

Finns vagos alls idag i sverige, eller evil crew, som många gick tillbaka till?

Har några gått till andra klubbar eller hade dom flesta ingen mc från början?

Nä det tror jag inte, det finns andra MC Klubbar som tillåter inte dem här växa! Och förresten jag håller med, de bara dem två bröderna som är knas, det här har inget med deras syster Golnoush eller deras morsa att göra!
Citera
2019-04-30, 16:10
  #658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tochka
Jo såhär ligger det till:
Kyanoush Ghamgosar Saleh (Kya Cash) och hans bror Kaveh Ghamgosar Saleh vilket har byt namn till Kevin Melin förra året är egentligen 2 golare och Kya BOKSTAVLIGEN tränga sig in i Vagos MC i Stockholm sen Kaveh hans bror får en väst av Kya, ingen av de förtjänade västen iaf... Sen händer det något som båda gola och sätter dit några från Husby. Än idag dem letar efter båda och jag tror de bara därför Kaveh har byt namn så att han kan slippa allt det här, grabbarna besökte deras morsas lägenhet flera ggr under alla dessa år men dem är för fega att visa sig själva så att deras mamma kan ha lite lugn och ro, hur kan dem kalla sig själva män är en bra fråga! Hahahaha Kevin Melin, han satt 2 nätter arrest över att han hade kört på en tjej och sen när dem hade Polisanmält händelsen de försökte leka smart och hotade tjejens farsa och hade besökt han och hans familj och trodde att han bli rädd och dra tillbaka sin anmälan, farsan till bruden går direkt till Polisen IGEN och anmäller ännu en ny anmälan, anyways Kevin Melin (Kaveh Ghamgosar Saleh) blir gripen och efter 2 nätter när han kommer ut han lämna sin väst och kiss goodbye Vagos =)) What a ... Yeah you name it!!!

Ja jag hörde det också att Kaveh har bytt namn till Kevin Melin. Han kunde inte söka jobb eftersom hans äckliga namn finns med på vissa inlägg här på Flashback och andra sidor, både Kevin Melin(Kaveh) och hans bror Kyanoush(kya) utnyttjade mindreåriga tjejer på fester som de brukade ha hemma hos Kevin Melin. Han jobbade på Däckia som platschef ett tag, han fick sparken eftersom han baxade nya och begagnade däck och sålde svart på nätet och till sina kompisar! Båda två är äckliga, ingen lojalitet mot sina vänner!
Citera
2019-08-23, 13:36
  #659
Avstängd
MandysDiners avatar
Full fart?
Citera
2019-08-23, 14:53
  #660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Full fart?

Inte direkt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback