Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 23:19
  #637
Medlem
Alltså.. Kravet för att ens tänka tanken att ens få bli prop hos Diablos Mc är kravet att du faktiskt ska ha en HD.. Och mig veterligen så har samtliga medlemmar en HD.. Så ja.. En klubb som är OLD SCHOOL! Åka hoj, umgås med andra bikers och dricka öl.. Det är väl så det SKA vara?
Citera
2014-04-18, 06:22
  #638
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHedning
Alltså.. Kravet för att ens tänka tanken att ens få bli prop hos Diablos Mc är kravet att du faktiskt ska ha en HD.. Och mig veterligen så har samtliga medlemmar en HD.. Så ja.. En klubb som är OLD SCHOOL! Åka hoj, umgås med andra bikers och dricka öl.. Det är väl så det SKA vara?

Har hela Vagos MC Sweden blivit Diablos MC eller är det bara Örebro Vagos som bytt färger?
Citera
2014-04-18, 11:21
  #639
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Har hela Vagos MC Sweden blivit Diablos MC eller är det bara Örebro Vagos som bytt färger?

Och hur går det för dessa nya Diablos?
Citera
2014-05-25, 00:18
  #640
Medlem
Är Vagos Mc helt nerlagt?
Citera
2014-09-12, 17:29
  #641
Medlem
Tror jag inte att dem är,
jag såg två st fullvästar på hojar utan för Kellys i lördags så Vagos MC lever och ute och rullar igen.
Citera
2014-09-12, 23:52
  #642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextiosju67
Tror jag inte att dem är,
jag såg två st fullvästar på hojar utan för Kellys i lördags så Vagos MC lever och ute och rullar igen.


Gick inte dem över till Bandidos läger, närmare bestämt Chicanos mc?
Citera
2014-09-13, 17:42
  #643
Medlem
Vad jag har för mig så gick några från Vagos MC över till Diablos MC, jag kan ha fel men tror att det var så.
Citera
2014-09-27, 15:27
  #644
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextiosju67
Vad jag har för mig så gick några från Vagos MC över till Diablos MC, jag kan ha fel men tror att det var så.
Helt rätt. Det var Särimner gubbarna som gick över till Red and gold. Vagos mc finns självklart kvar.
Citera
2015-05-26, 10:46
  #645
Medlem
Gycklarns avatar
Det stämmer bra att Vagos Mc fortfarande finns kvar. De har ett par små chapters kvar i Stockholm bland annat som inte gör mycket väsen av sig. De flesta medlemmarna från Vagos Mc tog tillbaka sina gamla patchar och skakade liv i Evil Crew Mc igen.

Gubbarna i Örebro sadlade om till Diablos Mc som är en supportklubb till Red & Gold.
Dom plockade in folk från bland annat Stockholm som inte ens hade hoj eller b-körkort.
Så när dom startade upp var kravet att dom behövde vara minst 5 fullvärdiga innan dom fick gå som egen klubb. Vid uppstarten var dom endast 3 fullvärdiga, 2 prospects och 1 hangaround
Dock verkar det inte varat ens ett år för klubblokalen utanför Örebro går nu under ännu ett nytt namn, Monster MG Maniacs. Dom körde sitt första barhäng i november förra året.

Dock så säger ryktet att 2-3 gubbar från Stockholm försöker driva Diablos Mc vidare men detta vet jag inget om..

Någon som vet varför dom i Örebro släppte Diablos Mc?
Eller var det Diablos Mc som inte ville ha med dom där heller?
Citera
2015-07-02, 13:10
  #646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gycklarn
Det stämmer bra att Vagos Mc fortfarande finns kvar. De har ett par små chapters kvar i Stockholm bland annat som inte gör mycket väsen av sig. De flesta medlemmarna från Vagos Mc tog tillbaka sina gamla patchar och skakade liv i Evil Crew Mc igen.

Gubbarna i Örebro sadlade om till Diablos Mc som är en supportklubb till Red & Gold.
Dom plockade in folk från bland annat Stockholm som inte ens hade hoj eller b-körkort.
Så när dom startade upp var kravet att dom behövde vara minst 5 fullvärdiga innan dom fick gå som egen klubb. Vid uppstarten var dom endast 3 fullvärdiga, 2 prospects och 1 hangaround
Dock verkar det inte varat ens ett år för klubblokalen utanför Örebro går nu under ännu ett nytt namn, Monster MG Maniacs. Dom körde sitt första barhäng i november förra året.

Dock så säger ryktet att 2-3 gubbar från Stockholm försöker driva Diablos Mc vidare men detta vet jag inget om..

Någon som vet varför dom i Örebro släppte Diablos Mc?
Eller var det Diablos Mc som inte ville ha med dom där heller?

Vet du oxå vilka färger dessa Monster Mg använder sig av ?? är dom 1% lr vad ??
Citera
2015-09-03, 21:07
  #647
Medlem
HollywoodHanks avatar
De har lite bilder på sin sida:

http://vagosmcscandinavia.com/gallery.html

Snygga hojar och det är HD som gäller.

Nån som sett några Vagosar på vägarna i sommar?
Citera
2015-09-11, 23:17
  #648
Medlem
PnBMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HollywoodHank
De har lite bilder på sin sida:

http://vagosmcscandinavia.com/gallery.html

Snygga hojar och det är HD som gäller.

Nån som sett några Vagosar på vägarna i sommar?

När jag var på hemvägen från Custom Bike i Norrtälje i början av sommaren så körde jag bakom två Vagos. De var en bit ifrån så kunde inte riktigt läsa bottom rockern. Tror det stod Scandinavia i den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback