Sex ouppklarade mord, sex okända gärningsmän - Leif GW Persson ger sig ut på en resa i tid och rum för att titta närmare på några klassiska svenska sommarmord. Del 1 av 6: Tältmorden i Appojaure 1984.
Den här serien blir intressant. Det där dubbelmordet vid Appojaure har gjort mig nojjig varje gång jag skall sova i ett tält. Seriöst...Får hjärtklappning om jag ligger i sovsäcken och jag hör någon smyga förbi utanför tältet...
Den här serien blir intressant. Det där dubbelmordet vid Appojaure har gjort mig nojjig varje gång jag skall sova i ett tält. Seriöst...Får hjärtklappning om jag ligger i sovsäcken och jag hör någon smyga förbi utanför tältet...
Haha, samma här.
OnT: Ska det vara med någon slags programledare också? Den där Camilla Kvartoft var ju vidrig.
Mycket bra program. Mer program som visar vilket otroligt stort skämt svenskt rättsväsende från poliser upp till högsta instans är. Att inte christer Van der Kwast blivit åtalad på något sätt är ju på alla sätt fantastiskt. Att den mannen kunde bygga sig en karriär o få en topposition efter denna enorma komedi gör ju att man skäms som svensk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!