Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-07-09, 22:25
  #37
Medlem
hejjjsan123s avatar
En säkert otroligt dum fråga, men i alla fall. Jag ska försöka ringa ett skypenummer, som består av bokstäver och en punkt, på en iphone (Tänk hejjjsan.abc). Jag antar att man använder siffran där det står lämplig bokstav i exemplet 43555726?222, men hur skriver jag in punkten?
Citera
2014-02-16, 16:53
  #38
Medlem
DaNeShadys avatar
Skype på Andriod lur

Jag har en HTC One X och jag brukar använda Skype ibland. Den funkar fin fint men det som stör mig är att om jag pratar med ngn på Skype så kan någon fortfarande ringa mig. Så man hör både ringsignalen och den andra personen. Skit störande. Var kan jag ställa in det att om ngn ringner mig 'vanligt' att det då tutar upptaget?
Citera
2014-02-16, 17:11
  #39
Medlem
Tror tyvärr att det inte finns någon lösning på det i Android ännu. Jag har själv kollat på detta tidigare och då var det inte möjligt.
Citera
2014-02-16, 17:12
  #40
Medlem
http://www.droidforums.net/forum/dro...ing-skype.html
Citera
2014-02-16, 19:02
  #41
Medlem
DaNeShadys avatar
Hmm.. nej precis. Då har du kommit lika långt som jag med att hitta ett svar. Men jag antar då att jag får aktivera samtalspärren när jag ska prata på skype.
Citera
2014-03-15, 12:54
  #42
Medlem
Företagsväxel med Skype - går detta?

Eftersom Skype inte verkar ha någon fungerande kundtjänst provar jag med er experter

Har en idé till mitt mindre företag som jag undrar om det är möjligt. Jag skulle vilja att:

1. Alla anställda har varsitt jobbnummer som de kan koppla in och ur i sin privata mobiltelefon.
2. Vidarekoppling till andra kollegor om man stängt av sitt jobbnummer eller inte kan svara.
3. Kan välja att ringa ut både från sitt jobbnummer men också sitt privatnummer t ex genom någon kod, app, eller liknande. När de ringer från jobbnummer ska jobbnumret synas för mottagaren.

Tänkte ffa på Skype för det vore smidigt om de även kunde chatta med varandra. Men om någon vet annan mobil lösning där ovanstående är möjligt får ni gärna tipsa!

Tack!
__________________
Senast redigerad av goopen 2014-03-15 kl. 12:56.
Citera
2014-06-16, 22:21
  #43
Medlem
WhaleMales avatar
Det står "annonymt" från skype???

Hej!
När jag ringer någon med skype står det annonymt hos den som tar emot samtalet.
Kan jag inte få det att stå mitt nummer så de kan ringa tillbaka.
Citera
2014-06-16, 23:25
  #44
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!
När jag ringer någon med skype står det annonymt hos den som tar emot samtalet.
Kan jag inte få det att stå mitt nummer så de kan ringa tillbaka.
Logga in på ditt Skypekonto och fyll i nummert som ska synas. Det har jag gjort men inte fan fungerar det
Citera
2014-06-18, 11:56
  #45
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!
När jag ringer någon med skype står det annonymt hos den som tar emot samtalet.
Kan jag inte få det att stå mitt nummer så de kan ringa tillbaka.
Hur lyckas du få till det så att samtalet kommer upp som anonymt? Jag skulle verkligen vilja kunna det.
Citera
2014-08-13, 01:09
  #46
Medlem
Går ej skicka bilder Skype för iPhone

Som rubriken lyder kan jag varken skicka eller ta emot bilder på senaste versionen av Skype för iPhone.
Lite irriterande, någon som har samma problem?

Får bara medelande att denna versionen inte stöder det...
Citera
2015-07-01, 16:13
  #47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Skype Wi-Fi Hotspots, ska tydligen finnas 2 millioner enligt Skype själva och då är det nog så.
Karta: http://wifi.skype.com/maps Har ni provat det och vad tycker ni?
Det är varför jag älskar Skype, wifi superbilligt var man än är nånstans. Eller som att min mobil är sönder men de är lugnt, tack Skype - funkar lika bra iPad som allt annat.

Läste denna tråden och den är rätt skön. Något som diskuteras sen startinlägg och hela tråden är fall operatören försöker stoppa Skype.
Sen kommer en och undrar hur man får ut Skype från iTunes inne i datorn, hahah!

Jag har aldrig upplevt krångel med Skype, eller extra avgifter, och har,aldrig haft 3 som operatör.
(kan ju ha hänt andra för de givetvis.)
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback