Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-30, 22:48
Medlem
Finns det någon drog som ökar metabolismen mycket kraftigt? Typ sån medicin som de som har problem med låg ämnesomsättning får utskrivet (vet att det inte är droger men ja...)
Citera
2011-06-30, 22:51
Medlem
f3s avatar
anabola steroider
Citera
2011-06-30, 22:55
Medlem
Slingshots avatar
Tjack.
Citera
2011-06-30, 22:56
Medlem
proteinftws avatar
Om det är viktreducering du är ute efter enbart så är kcal-underskott det du ska sikta på, då det är det enda som hjälper, oavsett hur mycket knark du knaprar.

Clenbuterol, T3 and DNP borde vara det du letar efter, om du vill få bort hungerkänslor så bör du gå för reductil, efedrin, tjack, diverse ADHD-mediciner eller det enda lagliga: DMAA.
Farliga grejer att leka runt med, hoppas du läser på en hel del innan du ger dig in i leken.

T3 är det personer med sköldkörtelproblem får tror jag, väntar på någon som är lite mer high på detta ska hoppa in.

Lycka till!
Citera
2011-06-30, 22:58
Medlem
Koffein? Alla centralstimulerande substanser snabbar på metabolismen. Så det är bara att söka på det.
Citera
2011-06-30, 22:59
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiVeganLunatic
Koffein? Alla centralstimulerande substanser snabbar på metabolismen. Så det är bara att söka på det.

där har du ditt svar!
Citera
2011-07-01, 10:35
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Se upp för tabletter och preparat med namn som "turbosuperfatburnermilleniumstrength" och liknande. Tumregeln är att dom inte håller vad dom lovar, kan innehålla vad som helst och kan vara giftiga. I medicinska journaler dyker det regelbundet upp fall där personer på jakt efter snabb förbränning av fett skadar sig själva svårt. T.ex.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21499580

Min rekommendation. Vanligt proteinpulver varje dag, fullkornsmat, mycket kryddor (gurkmeja, kanel, curry, ingefära, grönt té, svart kaffe mm. är ofarliga och har en positiv effekt på metabolismen), fisk tre gånger i veckan, byt det röda köttet mot vitt, styrketräning och intervallträning, försök få vardagsmotion och försök att läsa regelbundet om hälsa och livsstil så du inte glömmer din motivation.
Citera
2011-07-03, 20:16
Medlem
DNP. Men det är grymt farligt. var jävligt påläst och försiktig. Man kan lätt dö, men du förbränner fett bättre än på något annat ämne.
Citera
2011-07-30, 15:54
Medlem
tror inte jag ska gå så långt men tack endå! men tänkte på en sak, har för mig att efedrin ökar ämnesomsättningen med ca 3 % och T3/T4 ökar med ca 10%. Om man ska sätta effekten i praktiken, betyder det då att en person som normalt förbränner 2000 kcal/dag men sedan tar T3 ökar till 2200 kcal/dag. kan man tänka så? och varför blir ökningen så "liten", alltså varför finns det inte medel som kan höja den till 50%?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in