Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-11-22, 22:01
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
Hur är det idag då? Det kan ev. bli aktuellt med en lägenhet på Bäckgårdsvägen, så jag tänkte höra mig för lite! Promenadavstånd till SKHLM känns ju vettigt, där finns de flesta dagligvarubutiker, men annars? Hur står sig Vårby gård mot de ökända stationerna i Järvaområdet längst blå linjen, för jämförelse?

Vårby gård och vårberg Skulle jag säga är kaos idag, alla fall i centrumen vid tbana. Och då är jag ändå av åsikten att mycket av "no-go"-snacken är överdrivna. I Vårby gård och vårberg säljer barn så unga som nio år droger helt öppet, svenska tjejer blir trakasserade och oprovocerat våld mot svenskar har förekommit. Jag har bott där nyligen och har vänner som bor där, så jag vet...
Röda linjen mot norsborg har bara blivit värre och värre med åren. Nu i minst samma klass som rinkeby/Tensta.

Men åk dit och känn läget någon dag är mitt tips. Inte alls säkert att du upplever samma.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback