Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-28, 01:45
  #1
Medlem
Edit: Ger er en länk med texten istället. Flashback kom upp som andra sökalternativ om man sökte på texten och det är ju ingen höjdare.

http://www.associatedcontent.com/art...its.html?cat=4
__________________
Senast redigerad av Biggrandfather 2011-06-28 kl. 02:40.
Citera
2011-06-28, 01:47
  #2
Medlem
Supremuss avatar
bitch be trippin
Citera
2011-06-28, 01:47
  #3
Medlem
nycklars avatar
svara att du inte fattade och be hon förklara bättre vad hon vill.
Citera
2011-06-28, 01:52
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nycklar
svara att du inte fattade och be hon förklara bättre vad hon vill.
Skulle helst slippa det.
Citera
2011-06-28, 01:55
  #5
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggrandfather
Skulle helst slippa det.

då får man inte ligga!
Citera
2011-06-28, 01:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
då får man inte ligga!
Vill inte ha något allvarligt mellan oss, så hade gärna sluppit krypterade meddelanden om jag ska vara ärlig. När jag sökte på texten kom det upp som funny poem. Greppar inte överhuvudtaget faktiskt.
Citera
2011-06-28, 02:06
  #7
Medlem
Läser den som en text av att ha förlorat något genom passivitet. Men vad sjutton vet jag. Det är ju individuellt hur man tolkar en text. Skicka något kryptiskt tillbaka som du har valt lite random så där och se om hon frågar dig vad du menar.
Citera
2011-06-28, 02:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasticpearls
Läser den som en text av att ha förlorat något genom passivitet. Men vad sjutton vet jag. Det är ju individuellt hur man tolkar en text. Skicka något kryptiskt tillbaka som du har valt lite random så där och se om hon frågar dig vad du menar.
Något åt det hållet jag också tyder det som. Kommer inte skicka något kryptiskt tillbaka däremot. Blir nog att inte svara alls och se om hon försöker på nytt genom någon annan metod. Finns det hemsidor där de beskriver dikter och liknande. Djupare innebörd och mening av dem typ?
Citera
2011-06-28, 02:28
  #9
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Hur gammal är hon? 16 år? Kan vara så att hon bara gillar sången. Många yngre trycker ut låttexter på internet bara utan anledning.
Citera
2011-06-28, 02:35
  #10
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Kan vara så att hon bara gillar sången. Många yngre trycker ut låttexter på internet bara utan anledning.

Ja, tycker jag känner igen mig i den missuppfattningen
Citera
2011-06-28, 02:36
  #11
Medlem
Jo, det finns hemsidor med hobbylitteraturvetare överallt, men, om hon inte är en sådan själv så är det faktiskt bäst att fråga. Alla analyser är ju personliga, som jag påpekade tidigare. För en "korrekt" analys så bör man ha läst X antal litteraturvetenskap med metodik och teori. Eller låta bli henne. Hur kul är det, hur casual ni än har det att behöva gå och tolka saker hela tiden. Om du var genuint intresserad av att ha ett längre förhållande med henne kan jag se hur du skulle vilja lägga ner energin. Men det är ju så klart upp till dig. Du kan ju alltid låtsas att mailet hamnade i spamkorgen och bara låta det bero. Annars kan du spinna vidare på hur du tolkade den själv.
Citera
2011-06-28, 02:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Hur gammal är hon? 16 år? Kan vara så att hon bara gillar sången. Många yngre trycker ut låttexter på internet bara utan anledning.
Nej hon är 19, men hoppas det bara är det. Fattar inte varför man skulle skicka en låttext utan att förklara att den är fin eller vad som helst bara.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback