Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-20, 21:42
  #1213
Medlem
sneervs avatar
Nya säsongen har ju börjat men lägg ner skiten nu snälla!
Nu när Mike och Rachel hoppat av så är det ingen idé. Märktes i senaste avsnittet att dom vill släppa in vissa karaktärer till större roller men funkar tyvärr inte.

Är vad jag tycker iaf.
Citera
2019-01-23, 20:05
  #1214
Medlem
santacls avatar
Suits Renewed For 9th & Final Season By USA Network!

https://tvshowscancelled.com/suits-r...y-usa-network/

The 10-episode final season of Suits is slated to premiere summer 2019, TVShowsCancelled.com can confirm.
Citera
2019-05-08, 18:15
  #1215
Medlem
Sträckkollade senaste säsongen här i dagarna. Måste säga att jag blev positivt överraskad. Hade inga höga förhoppningar efter att Mike och Rachel försvann.

Säsonger blir ju såklart bättre när man kan se alla avsnitt inom loppet av ett par dagar. Hade kanske inte varit lika positivt överraskad ifall jag såg ett i veckan plus ett "mid season break" däremellan.

Jag fann det intressant med mer tid åt karaktärer så som Katrina, Donna, Robert, Alex, Brian, Samantha, Louis osv. varit lite väl mycket Ross/Specter innan.

Säsong 9 har premiär 17e juli, dvs 18e i Sverige.
Citera
2019-06-05, 15:42
  #1216
Medlem
"Mike Ross" återvänder till Suits i den sista säsongen.

https://tvline.com/2019/06/03/suits-...n-9-mike-ross/

Citat:
Patrick J. Adams is suiting back up as Mike Ross: The actor will reprise his role during the ninth and final season of Suits.
Citera
2019-07-31, 04:52
  #1217
Medlem
Jag gillar suits. Intressanta karaktärer, roliga relationer... Fast det är nog bra att det här är sista säsongen. Blir för långdraget annars. Kul att de lyckas få tillbaka Patrick J Adams i sista säsongen. Hoppas det gör att det känns som man lättare kan "knyta ihop säcken".
Citera
2019-10-14, 20:39
  #1218
Medlem
xply1s avatar
En högst oväntad sak hände, sista avsnittet avslutades nämligen med samma låt som vid...
__________________
Senast redigerad av xply1 2019-10-14 kl. 20:52.
Citera
2019-10-27, 00:10
  #1219
Medlem
MrSokratess avatar
Var klar med den här serien, trodde jag.
Säsong 8 var jävligt seg att dra igenom.
Men nu när jag vet att s9 är den sista och med bara 10e så får jag löpa linan ut.
Bra betyg på sista avsnitten underlättar beslutet.
Citera
2020-01-10, 21:53
  #1220
Medlem
Citat:
Amerikansk dramaserie från 2017. Skin in the game. Mike är äntligen tillbaka på Pearson Specter Litt och börjar direkt att jobba med ett nytt och komplicerat fall tillsammans med Harvey. Samtidigt har Louise svårt med några nyanställda.
Skådespelare: Gabriel Macht, Rick Hoffman, Sarah Rafferty.

Säsong: 7 Avsnitt: 1 / 16 Produktionsår: 2017

Är förvirrad, är det nytt eller gammalt avsnitt ifrån vad som visats på SVT?
Citera
2020-01-11, 14:00
  #1221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är förvirrad, är det nytt eller gammalt avsnitt ifrån vad som visats på SVT?

Säsong 7, alltså en äldre säsong. Senaste och sista säsongen är nummer 9.
Citera
2020-01-11, 18:53
  #1222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Säsong 7, alltså en äldre säsong. Senaste och sista säsongen är nummer 9.
Jo visst är det gammalt men likväl ett nytt avsnitt av de som visats på SVT. Tittade på det och de händelser som hände hade jag inte sett innan. Alla tittar inte direkt när saker finns tillgängligt på nätet. Trodde bara inte att SVT låg så långt efter så jag blev osäker!
Citera
2020-01-12, 09:07
  #1223
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jo visst är det gammalt men likväl ett nytt avsnitt av de som visats på SVT. Tittade på det och de händelser som hände hade jag inte sett innan. Alla tittar inte direkt när saker finns tillgängligt på nätet. Trodde bara inte att SVT låg så långt efter så jag blev osäker!
Egentligen så är det inte så himla svårt att undvika korkade frågor.
Du har ju internet eller hur.
Först kolla en tablå,
t.ex:
https://www.allatvkanaler.se/sok-tv-program/
https://www.tv.nu/program/suits
etc etc
Citera
2021-04-20, 00:58
  #1224
Medlem
Såg senaste avsnittet på tv på reprisen då jag missade det ordinarie avsnittet. De har infört ordentligt med humor i serien. Mer humor än drama nu. Nåväl, första avsnittet för säsongen, men ändå.

Kul att det är tillbaka, både kul och spännande!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback