Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-05-31, 21:22
  #13
Banned
tim_hedlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boeing 2393
Det var definitivt Sune. Ayla har man hört ett och annat om, ska visst vara en pangbrud!

Men du, i Subaltern-intervjun sägs inget om strålning och gravitation - inga naturvetenskapliga bryderier whatsoever. Snarare realpolitiska.

det jag syftade på var dels "en jävla smartskalles" referat, det och mer, finns på på sidan som länkades till tidigare

http://sune-hjort.fika.org/
Citera
2005-05-31, 21:42
  #14
Medlem
Avva66s avatar
Allting som Sune Hjort har gjort borde va ogjort.
Citera
2005-06-01, 11:11
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Allting som Sune Hjort har gjort borde va ogjort.

Jag anar vad det är du syftar på, men du får gärna utveckla det ändå - för trådens och den goda sakens skull.
Citera
2005-06-01, 13:44
  #16
Medlem
En artikel om Sune med titeln: Hjorth erkänner: "Jag var nazist" finns på nätet. UFO-Aktuellt publicerade också en intervju med Sune i nummer 3/2004: Numret innehåller en tvåsidig intervju med den 81-årige Sune Hjorth där denne berättar att han nu slutar med ufologi för att iställer ägna sig på heltid åt Frihetliga Rättvisepartiet. Det innebär att Hjorth lägger ner föreningen Sveriges UFO-förbund och slutar ge ut tidningen UFO-kontakt. I artikeln berättar Hjorth också om sin vänskap med den reinkarnerade Tutanchamon och spekulerar i om han själv tidigare varit författaren Percy Bysshe Shelley.

Själv tycker jag att inget av det Sune gjort borde vara ogjort.
Citera
2005-06-02, 01:54
  #17
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boeing 2393
Jag anar vad det är du syftar på, men du får gärna utveckla det ändå - för trådens och den goda sakens skull.
Han var med i programmet "Ikväll" med Robert Arsberg på 90-talet,
och han snackade om humanoider som visade sej vara en utvikningstjej från 70-talet. En representant från Ufo-Sverige myntade detta uttryck, och jag kan väl inte annat än att hålla med.
Citera
2014-02-25, 20:58
  #18
Medlem
jagyers avatar
Sune Hjort gick bort 11 December 2013. 90 år gammal.
Citera
2017-09-07, 10:57
  #19
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagyer
Sune Hjort gick bort 11 December 2013. 90 år gammal.
Det var verkligen tråkigt. Han borde fått förgylla vår tillvaro ytterligare några år. Jobbigt bara att han var dödsnazist.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback