Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-19, 20:22
  #3625
Medlem
Jag fick också mer än vad som stod i första mailet, 6146,17:- skulle jag få, men fick utbetalt 7906,70:-
Citera
2016-10-19, 23:09
  #3626
Medlem
Det verkar som om många har fått vad de ska ha och mer därtill. Desto underligare att jag inte har fått något. Jag skulle enligt mejlet ha fått drygt 15000:- men har inte fått ett dugg. Samma för min hustru.
Jag har mejlat Styringsgruppen och frågat varför jag inte fått något men de är ju inte precis kända för att svara snabbt på mejl.
Är det någon annan som fått mejl om förestående utbetalning men inte fått något?
Citera
2016-10-20, 10:03
  #3627
Medlem
Jag väntar fortfarande på utbetalning ca 7000 kr. Delge gärna svaret på din förfrågan när du får det.
Citera
2016-10-20, 12:34
  #3628
Medlem
jag väntar på 21000 men har inte fått nåt än
Citera
2016-10-20, 14:06
  #3629
Medlem
kan det förresten ha något att göra vilken bank man har om man har fått än eller inte?

Jag har SEB, vad har ni andra?
Citera
2016-10-20, 14:53
  #3630
Medlem
Nordea, vilket någon annan som redan fått hade. Jag tror det helt enkelt görs med manuella krafter så det tar tid innan de gått igenom alla.
Citera
2016-10-20, 17:18
  #3631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggers
kan det förresten ha något att göra vilken bank man har om man har fått än eller inte?

Jag har SEB, vad har ni andra?

Skönt att höra att man inte är ensam om att inte ha fått de utlovade pengarna. Hoppas att dröjsmålet bara beror på vilken bank man har. Jag har Skandiabanken och det har även min hustru, som inte heller har fått några pengar.
Citera
2016-10-20, 18:22
  #3632
Medlem
blajeanss avatar
Jag har heller inte fått någon utbetalning. Skulle få ca 7000kr och har Swedbank.
Får se om det händer något imorgon annars blir jag orolig!
Citera
2016-10-21, 14:48
  #3633
Medlem
blajeanss avatar
Nehepp.. inte ett öre in på kontot idag. 😭
Har ni fått svar ni som mejlat? Tänkte mejla dem idag.
Citera
2016-10-21, 15:27
  #3634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blajeans
Nehepp.. inte ett öre in på kontot idag. 😭
Har ni fått svar ni som mejlat? Tänkte mejla dem idag.

Jag har varken fått svar eller pengar.
Jag mejlade till tbdy.fullmakt@gmail.com vilken var den enda e-postadress jag hittade. Kanske någon annan har en e-postadress som fungerar bättre?
Citera
2016-10-23, 01:17
  #3635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rase
Jag har varken fått svar eller pengar.
Jag mejlade till tbdy.fullmakt@gmail.com vilken var den enda e-postadress jag hittade. Kanske någon annan har en e-postadress som fungerar bättre?

We are pleased to finally be able to inform you that the payments to the lenders as we informed you about in our last letter now have been started. There is quite a few payments that will be made and it may therefore take some days before all of you have received the money in your accounts.


Det lär ju knappast gå snabbare för dem att betala ut pengar, om ni börjar bombardera dem med e-melj!

Har vi inte fått någon utbetalning i mitten av november däremot. Då bör vi nog göra en gemensam ansträngning! Ni kom väl förresten ihåg att sätta en markering i rutan intill PoA ( Power of Atterney )?
Citera
2016-10-23, 09:13
  #3636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvaverket
Har vi inte fått någon utbetalning i mitten av november däremot. Då bör vi nog göra en gemensam ansträngning! Ni kom väl förresten ihåg att sätta en markering i rutan intill PoA ( Power of Atterney )?

Jag kommer inte ihåg vad jag eventuellt kryssade i på fullmaktsblanketten men jag utgår från att om jag fått ett förhandsbesked om vilket belopp jag ska få utbetalt så är allt i sin ordning med fullmakten.

Kanske du har rätt i att det tar tid innan alla fått sina pengar så det är väl bara att vänta ett tag till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback